• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Menzerna Intensive Polish, verkeerde sticker?

AstraG

Detailing rookie
8 sep 2008
44
0
Hallo,

Omdat ik met Poorboys niet alle krasjes/swirls weg kreeg. Ben ik menzerna gaan proberen. Via carclean de tip gekregen om de Menzerna Intensive Polish te gebruiken.
Nu heb ik de intensive polish gekocht. Maar nu staat op de fles Power finish ? Misschien het verkeerde bestelt ? Dus maar een nieuwe gekocht. En tot mijn verbazing krijg ik weer de Power finish ? Het schijnt dat ze bij menzerna niet goed zijn met stickers op de flessen plakken. Ik schijn dus wel het goede spul te hebben alleen een verkeerde sticker op de fles. Kan iemand mij misschien vertellen welke kleur de intensive polish heeft ? Want weet nog steeds niet zeker of ik nu wel de goede heb ?

29kxcom.jpg


Gr Lars
 
Intensive Polish = Wit.

Final Finish en Nano Finish zijn grijs.

Onderop de fles staat de code als het goed is en op het stickertje van ons ook :-D
 
Tim zei:
Intensive Polish = Wit.

Final Finish en Nano Finish zijn grijs.

Onderop de fles staat de code als het goed is en op het stickertje van ons ook :-D


Het is inderdaad wit. Klopt het dan dat ze wel eens de stickers verkeerd plakken ?
 
ik schrok ook toen ik me bestelling binnekreeg vanmiddag (met intensive polish en final finish)

de final finish klopt wel qua opdruk, op de intensive polish staat power finish.

anyhow doen ze het prima, zojuist een half ax-je gedaan met de rotary, echt prima spul
 
Bedankt voor de reactie's heb net de motorkap gedaan van mijn Audi A3. Werkt beter dan de SSR2.5

Gr Lars