• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes 500SL AMG

leander

Detailing addict
2 mei 2012
45
65
42
Amersfoort
Vandaag een mooie auto van een vriend van mij even snel laten glimmen, niet echt een complete detail maar even snel poetsen omdat de auto te koop staat.
Eerst de auto en de velgen afgespoten in de wasbox en daarna wassen met nxt gen shampoo en daarna Chrystal polish en als laatste tech wax.
De fijna krasjes verwijderd met scratch-x maar voor de rest zag de lak er goed uit.
Mocht er iemand interesse hebben, de auto staat te koop! ;-)

6hjqjb.webp

518uih.webp

ixr195.webp

1g3g9i.webp

33xy4ar.webp

2573dqs.webp

noss9j.webp

29mb193.webp

28r2kqg.webp

2q898bn.webp

+ 1 , weinig verhaal , veel foto's (maar niet van de werkwijze ) volgens mij niet eens een "voor" foto
Op speurders kun je ook gratis adverteren hoor :lol .
Deze "detail " verdient eigenlijk een:slotje
(volgens mij staat er meer info in mijn reactie als in het verhaal van TS )w^^w

+528

Bandjes zijn niet zwart, uitlaten verwaarloosd, etc...

Wat doet dit op het carclean forum?

:rules

Detailen en opnieuw showen, ti's wel een dikke wagen. Met verkeerde velgen en verkeerd AMG logo maar goed...

Overigens .... Ik ben dan geen Mercedes kenner .... maar volgens mij is dit een SL500 met een AMG plakplaatje, bij mijn weten bestaat er geen SL500 AMG, alleen een sl500, een sl55 amg, en een sl63amg

Voorbumper is van het type AMG zo ook de typeaanduiding op de voorschermen en rechterzijde van de achterklep. Toen hield het op.

Zonde van de mindere reportage, lijkt idd meer op een handvol foto's van een SL, zonder echt in details te treden.

Een beetje show off onwaardig

En dit alles heb je weer met een rotary gedaan?

Hou persoonlijk niet van Mercedes of zilveren lak maar als jij maar tevreden bent!

Met de hand, en zilveren lak is lastig te poetsen want je ziet niet goed waar je geweest bent.

l-roy zei:
En dit alles heb je weer met een rotary gedaan?

Hou persoonlijk niet van Mercedes of zilveren lak maar als jij maar tevreden bent!

als het goed is werk je in een volgorde waardoor je wel kunt zien waar je geweest bent :-/

nja, als jij plezier aan je "poetsen" hebt gehad is het goed :ja

sanderdevliegere zei:
Overigens .... Ik ben dan geen Mercedes kenner .... maar volgens mij is dit een SL500 met een AMG plakplaatje, bij mijn weten bestaat er geen SL500 AMG, alleen een sl500, een sl55 amg, en een sl63amg

Van deze auto zijn de voorbumper en de sideskirts van AMG, de achterbumper is van de normale SL. Als je dan toch je auto ombouwt, doe het dan goed zou ik zeggen.
Verder is de SL55 AMG voorzien van 2 x 2 einduitlaatstukken.

Zelf ben ik bezit van een origineel af fabriek AMG uitgevoerde SL500. Is dus inderdaad geen SL500 AMG maar SL500 met AMG-Styling.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Jammer ook van de velgen. Rechts "hapt" als het ware met de spaken, terwijl links dit juist andersom doet.

Bij BMW heb je dit verschijnsel ook, waardoor originele M5 velgen (M5 van het type E34) te onderscheiden zijn van aftermarket.

Vind het persoonlijk niet mooi, maar ja ben sowieso geen MB-fan.

Pepijn zei:
Jammer ook van de velgen. Rechts "hapt" als het ware met de spaken, terwijl links dit juist andersom doet.
.
dit is normaal bij vele van dit soort velgen, als je de rechterkant naar links om zou gooien houd je hetzelfde effect

Porsche Turbo velgen hebben ook dat concept