• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes 500SL AMG

Zal wel uit kostenoverwegingen zijn. De velgen horen trouwens bij de SL Special Edition 50, op de markt gebracht in 2004 ter ere van het 50-jarig bestaan van de SL.
Apart dat Mercedes nu 8 jaar later het 60-jarig jubileum viert.

Meestal heb je juist bij de officieel uitgebrachte velgen dat links en rechts niet gelijk zijn. Beide "happen" dan lucht bijvoorbeeld. De reden is vaak dat dergelijke velgen meer koellucht naar de remmen voeren, of juist een vacuüm creëren om de remmen beter te koelen.

Er zijn veel velgen en zelfs wieldoppen die een dergelijk uiterlijk hebben.

Blijft een kwestie van smaak, maar als links en rechts niet uitwisselbaar zijn, vind ik ze meteen een stuk mooier. Overigens vind ik de velgen an sich niet lelijk, begrijp me niet verkeerd.

JosB zei:
Van deze auto zijn de voorbumper en de sideskirts van AMG, de achterbumper is van de normale SL. Als je dan toch je auto ombouwt, doe het dan goed zou ik zeggen.
Verder is de SL55 AMG voorzien van 2 x 2 einduitlaatstukken.

Zelf ben ik bezit van een origineel af fabriek AMG uitgevoerde SL500. Is dus inderdaad geen SL500 AMG maar SL500 met AMG-Styling.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Kijk, dat dacht ik nu ook. T' is alles of niks ;-)