• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes Benz A-klasse 210 Evo

Kawouter

Detailing addict
15 feb 2011
402
62
Vandaag de hele dag bezig geweest net de Benz van mijn schoonouders.
Was echt een auto om me op uit te leven.

Eerst gewassen met 2 emmer systeem uiteraard
Daarna hele auto in gespoten met Iron-x
Gekleid
Daarna met de dap gepolijst met Mezzo
Toen met Finale
En als laatste een laagje Meg's Gold wax er overheen
Zwarte delen met Trim Restorer van PB en het interieur met Natural look van PB

Voor het wassen

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
p1010123c.webp

p1010133m.webp

p1010134gx.webp

En er na:

p1010144ns.webp

p1010142l.webp

p1010148n.webp

p1010145t.webp

p1010152zz.webp

p1010141g.webp

p1010139y.webp

p1010143d.webp

p1010147t.webp

p1010151mf.webp

Thnx voor het lezen en kijken!

Die ziet er al een stuk beter uit, welke pads heb je gebruikt voor het polijsten, en hoeveel passes? Zie nog een paar fijne swirls op de foto met de zon op de motorkap. Maar ziet er al goed uit!

Paulus de Boskabouter zei:
Die ziet er al een stuk beter uit, welke pads heb je gebruikt voor het polijsten, en hoeveel passes? Zie nog een paar fijne swirls op de foto met de zon op de motorkap. Maar ziet er al goed uit!

De swirls zijn er voor 95% uit. Alleen het dak en de motorkap waren een lastige. Die heb ik 2 maal met de oranje pad met mezzo gedaan en 1 keer met de witte pad met finale. Beter kon ik het niet krijgen. De rest van de auto was goed met 1 ronde orantje pad met mezzo en witte pad met finale. Wax uiteraard gedaan met de rode pad.

Helaas zit de motorkap helemaal vol met steenslag. Echt heel erg veel. Velgen is inderdaad jammer. Mijn schoonouders kunnen gewoon niet rijden:lol

Verder wel een lekkere auto hoor zo'n 210. 145 pk in zo'n autotje is erg leuk.

Ik vind hem in ieder geval heeeeeeel erg opgeknapt en mijn schoonouders ook. Echt heel mooi is ie geworden.

Erg netjes opgeknapt!

En je weet wat ze zeggen:

Schoonmoeder paaien, dochter ........

(en nee, er moet niet staan: het gras laten maaien of de konijntjes laten aaien! )

:lol :lol :lol