• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes Benz W115 1968 *27-12-2011*

Gister middag even de Benz uit de garage gehaald om een stukje te rijden :cool:
En een mooi plekje opgezocht om een foto te maken.
Rijd echt heerlijk en trekt heel veel aandacht :eyes:


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]



Mvg Aroutin
 
Dankje voor de reacties :cool:
Heel misschien gaan we de Bosch dynamo reviseren, na een ritje lampen en kacheltje aan eergisteren.
Wou die vandaag niet meer gloeien ...
Accu leeggetrokken, de accu aan de lader gezet en morgen even checken of de dynamo genoeg spanning geeft.
Anders alle glijlagers, koolborstels en kogellager vervangen.
Ik maak er wel foto`s van als we het van plan zijn :ja


Mvg Aroutin
 
Dankje voor de reacties :cool:
Tja Paulus we zijn aan het nadenken of gebroken wit of blauw of zo laten haha :-b
 
een poosje weg geweest, maar als een van de eerste topics even hier gekeken voor hoe het ermee staat :schaam

Ik hoop snel op recente foto's :grinning:
 
Hallo !

Ik schaam me helemaal diep, dat alles wat we hebben gedaan geen update aan jullie hebben gegund !
Er is al bijv een compleet skai leer interieur in gekomen, en nog veel meer !
Eind van de week ga ik naar de garage toe en maak dan recente foto`s :ja


Mvg Aroutin
 
Ik zie dit topic weer staan met een reactie van Aroutin.Ik denk , er staan weer foto`s van de Benz online.....



...niet dus.Wordt weer met veel geduld afwachten tot de foto`s:heart_eyes:
 
Ik werd ook al bijna blij toen ik zag dat er een nieuw bericht was op dit topic.
Helaas was het alleen de vraag om de foto's.

Dus Aroutin laat alles vallen waar je mee bezig bent en laat ons aub niet langer in spanning:D
 
Ik weet dat er nu een heleboel mensen opspringen om de nieuwe entry in dit topic te gaan lezen.
Helaas het is alleen maar mijn vraag hoe het ermee staat. Is Aroutin lekker met de Benz aan het toeren of is hij van de aardbodem verdwenen?
Laat eens wat van je horen (en zien, foto's)