• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes GLA

Ik vind het sowieso knap hoeveel werk he verzet heb.

Alleen APC zou ik persoonlijk niet voor velgen gebruiken. Ik zie er ook het kwaad niet echt van in, maar denk dat een velgen velgemreiniger ook wat beter werkt.
 
Ik vind het sowieso knap hoeveel werk he verzet heb.

Alleen APC zou ik persoonlijk niet voor velgen gebruiken. Ik zie er ook het kwaad niet echt van in, maar denk dat een velgen velgemreiniger ook wat beter werkt.

Ik snap je punt en ik geef je volkomen gelijk! Maar ik had geen velgenreiniger staan, en dus leek dit wel een goed alternatief
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Prachtig resultaat!! En wat een werk zeg op nog geen anderhalve dag eigenlijk. Was de lak voor jou persoonlijk dan voldoende? 2 staps gepolijst ok, gelukkig ben je niet tegen grote krassen gekomen en liet de lak zich dan toch vrij makkelijk corrigeren..
Ik heb nog een hoop te leren. Vind het alvast weer enorm leerzaam om dit te zien. Echt zéér goed werk.
 
Eerlijk gezegd: persoonlijk had ik graag nog meer gepolijst, want de iets diepere krassen zijn er niet uit. Wel minder zichtbaar geworden en daar ben ik blij om. Uiteindelijk moet je ergens een lijn trekken! Anders was ik niet tijdig klaar geraakt. Het grootste compliment is wanneer je het gezicht van de persoon ziet als ze de auto komen ophalen.
 
Dat dacht ik wel. Tis toch serieus door doen dan. Gans de wasprocedure doen en dan nog deftig polijsten en afwerking. Top gedaan hoor! En uiteindelijk doe je het daarvoor: voor een tevreden eigenaar :)