• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Merkenoverzicht webshop

MartijnIbi

Detailing rookie
24 mei 2008
167
0
Eigenlijk hoort het er niet, maar wilde het toch even kwijt ;)

Wanneer ik een categorie selecteer in de webshop (bijvoorbeeld detailers en finishers) dan zie ik daar wel de producten staan van chemical guys. Er staat ook een linkje naar zo'n mooie SEO friendly url, namelijk: https://www.Carclean.com/merken/Chemical_Guys onder de noemer "meer van dit merk".

Het vreemde is alleen, dat als ik onderaan de webshop kies voor "Merkenoverzicht" ik hier geen Chemical Guys zie. 8o
 
Wat me nu opvalt na dat we eerst de rimwax hadden die naam was voor velen wel leuk hebben we ook XXX Hard Core hoe verzinnen ze toch deze namen?
 
Patrick zei:
Wat me nu opvalt na dat we eerst de rimwax hadden die naam was voor velen wel leuk hebben we ook XXX Hard Core hoe verzinnen ze toch deze namen?

Misschien hebben die gasten een uitgebreide film collectie thuis met een grote diversiteit aan genres ;)
 
MartijnIbi zei:
Patrick zei:
Wat me nu opvalt na dat we eerst de rimwax hadden die naam was voor velen wel leuk hebben we ook XXX Hard Core hoe verzinnen ze toch deze namen?

Misschien hebben die gasten een uitgebreide film collectie thuis met een grote diversiteit aan genres ;)

Op mijn werk hadden we de functie "bim-mer" (business information manager) en pas zag ik opeens de functie "Rim-mer"... echt...wie verzint zoiets?...:D "Wat doe jij voor werk? Oh..ik ben rimmer"...:D
 
dovdmeer zei:
MartijnIbi zei:
Patrick zei:
Wat me nu opvalt na dat we eerst de rimwax hadden die naam was voor velen wel leuk hebben we ook XXX Hard Core hoe verzinnen ze toch deze namen?

Misschien hebben die gasten een uitgebreide film collectie thuis met een grote diversiteit aan genres ;)

Op mijn werk hadden we de functie "bim-mer" (business information manager) en pas zag ik opeens de functie "Rim-mer"... echt...wie verzint zoiets?...:D "Wat doe jij voor werk? Oh..ik ben rimmer"...:D

rofl

Nou als je dat professioneel doet, heet het toch echt anders... :D

Soms wordt naar namen echt te weinig onderzoek gedaan, daar kun je behoorlijk mee op je bek gaan...

Maar goed, elk product met de naam "XXX Hard Core" verdient meteen de aandacht, toch? rofl w^^w
 
stimpy68 zei:
Euhm... kunnen we wat spaarzamer zijn met het quoten AUB? :-"

o:)

Sorry, wat zei je? rofl...

Dit is de makkelijkste manier om te quoten, je moet anders de hele code omgooien en zo...

En ehhh speaking for myself: ik ben lui...:D
 
Het wordt wel erg onleesbaar en veel tekst wordt herhaald, je hoeft niet te quoten als je antwoord op het bericht wat het laatst is zoals je bij mij als geintje doet w^^w

We kunnen weer on-topic na deze huishoudelijke mededeling. :roll
 
Heb Tim effe doorgegeven dat hij naar het merkenoverzicht en dan speciaal naar Chemical Guys moet kijken. Dus hopelijk snel opgelost.

T.a.v. de namen van de CG-producten: Tja, het zorgt hier voor dagelijkse hilariteit, dat houdt het weer leuk tijdens het werken hehe!
 
Freaky1975 zei:
Soms wordt naar namen echt te weinig onderzoek gedaan, daar kun je behoorlijk mee op je bek gaan..

Wat dacht je van de nieuwe naam van Casema/Multikabel/etc.? "Ik ben Sicko"...tja, je schrijft 't als "Ziggo", maar ze spreken het in hun eigen tv-spot uit als "sicko"! Dan ben je toch ook een beetje raar als bedrijf? Maar goed, dat was even off topic.
 
Ach het kan nooit zo'n PR-blunder als destijds de introductie van de Mitsubishi Pajero op de Zuidamerikaanse markt... "pajero" schijnt een slang-term te zijn voor ehhhhh hoe zeg ik dit netjes? Zelfbevlekking... :D

Maar, ok, ontopic it is... ;)
 
Voor iedereen die Chemical Guys zocht in het merkenoverzicht, maar nooit heeft gevonden: ik heb 'm er net bijgezet! :party:
 
Was Pajero niet synoniem voor queer?

Marketingtechnisch was dat idd al even slecht als de Chevrolet Nova voor Mexico.
 
PT Cruiser zei:
Was Pajero niet synoniem voor queer?

Marketingtechnisch was dat idd al even slecht als de Chevrolet Nova voor Mexico.

Ik heb het verhaal altijd zo gehoord, helaas is mijn Spaans "wat roestig"... ;) "Queer" zou de blunder er overigens niet minder om maken! ;)

Wat de Nova betreft: precies! :cool: