Afgelopen zaterdag de Mustang maar eens meegenomen naar de hoefsmid voor een paar nieuwe hoefijzers.
Ik ben er eigenlijk al een jaar mee bezig geweest maar kon moeilijk kiezen,
maar er bleef constant 1 model door m`n hoofd spoken,
en dat was eigenlijk de eerste velg die ik tegen kwam op internet.
Ik heb er denk ik ondertussen wel enkele duizenden bekeken maar deze kwam toch steeds weer naar boven.
Aangezien de mustang de winterbanden wel erg lekker begon te vinden.
Heb ik afgelopen week de knoop maar doorgehakt en de handelaar gebeld of ze nog op voorraad waren etc.
Dus zaterdag morgen nog een laatste foto gemaakt,
en een ritje van 155km naar deurne gemaakt.
Toch wel een beetje zenuwachtig want zouden ze wel het zelfde zijn als op de foto.
En je moet ze toch altijd in het echt zien.
controleren of de bandenmaat er wel goed onderpast dat er niet een tegrote afwijking ontstaat .
En dan kan het beginnen.
De eerste velg gaat er onder
Even een 50/50 gemaakt.
En dan een eerste aanblik van hoe hij er gaat zien.
Toch wel erg blij met het eind resultaat .
Nog een paar foto`s gemaakt voor het totaalplaatje.
Hij is nu wel een beetje stugger geworden (geen ballon banden meer),
maar hij stuurt nu wel een stuk strakker .
Ik had helaas geen tijd meer om de auto te wassen maar wel blij met het totaalplaatje.
Ik ben er eigenlijk al een jaar mee bezig geweest maar kon moeilijk kiezen,
maar er bleef constant 1 model door m`n hoofd spoken,
en dat was eigenlijk de eerste velg die ik tegen kwam op internet.
Ik heb er denk ik ondertussen wel enkele duizenden bekeken maar deze kwam toch steeds weer naar boven.
Aangezien de mustang de winterbanden wel erg lekker begon te vinden.
Heb ik afgelopen week de knoop maar doorgehakt en de handelaar gebeld of ze nog op voorraad waren etc.
Dus zaterdag morgen nog een laatste foto gemaakt,
en een ritje van 155km naar deurne gemaakt.
Toch wel een beetje zenuwachtig want zouden ze wel het zelfde zijn als op de foto.
En je moet ze toch altijd in het echt zien.
controleren of de bandenmaat er wel goed onderpast dat er niet een tegrote afwijking ontstaat .
En dan kan het beginnen.
De eerste velg gaat er onder
Even een 50/50 gemaakt.
En dan een eerste aanblik van hoe hij er gaat zien.
Toch wel erg blij met het eind resultaat .
Nog een paar foto`s gemaakt voor het totaalplaatje.
Hij is nu wel een beetje stugger geworden (geen ballon banden meer),
maar hij stuurt nu wel een stuk strakker .
Ik had helaas geen tijd meer om de auto te wassen maar wel blij met het totaalplaatje.