• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Met de Mustang naar de hoefsmid

Nette velgen, staat een stuk strakker! Verlagen kan gewoon, gewoon drempeltjes schuin nemen;) Moet ik ook met m'n Alfa:p

Ps. Wat zuipt deze auto nou? Just curious;)

@The Gent

Wil je de eerlijke cijfers of de fabrieksopgave:lol

Volgens Ford USA zou hij toch 1 op 10,5 moeten kunnen halen.

Maar in het echt heb ik 1 op 9 gehaald ( dat was op de snelweg met de cruisecontrol op 120 over een lengte van 150 km gemeten )

Maar gewoon woon werk verkeer 1 op 5 - 1 op 6 x-] ( ik rijd veelal korte stukjes )

Nice-american power
Maar het verlaag verhaal is een andere manier van rijden/beleven.ben ook redelijk verlaagd 65mm meer dan standaard-maar een drempel moet je schuin op en af...das je aanpassing

Ligt er helemaal aan hoe groot de personen zijn .
Drie volwassenen word wel heel krap ( voorin geen probleem maar achterin zijn het net kinderzitjes ).
Kofferbak opzicht is best wel groot. (Zonder problemen 7 krat bier:lol op de bodem.),
Maar twee koffers er in krijgen word lastig vanwege de smalle opening.
Maar verder wel heel veel fun om te rijden8-)

Mooie combi zo.

Hoop hem binnekort eens in het echt tegen te komen in Rijssen.
Zit daar iedere week wel een paar dagen (ReggeFiber)