• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Ford Mustang 4.7L V8 1966 (289) Full Detail.

Waaauw wat een schitterend resultaat kan ik die van mij ook brengen :p

Ik heb toevallig net afgelopen zaterdag mijn mustang uit 65' opgehaald. Heb hem uit ook uit de USA.

Dacht ga eens ff lezen op carclean kom ik dit mooie verhaal tegen.

Mag ik vragen waar jullie de hoes hebben gekocht?

Hier onder een foto van mijn mustang.

mustang.png
 
Ik kom deze nu pas tegen... Ik had natuurlijk al teasers zien voorbij komen in de “wat hebben we vandaag gedaan” topic, maar wat een manier om 2018 in te lezen . Mooi resultaat; wat zeg ik? Fantastisch resultaat! Geef je ook workshops? Want dan bestel ik er een altijd leuk om één en ander bij te leren.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
De full-detail tijdens de kerstvakantie al op mijn kleine schermpje van de mobiel bekeken, vandaag op mijn PC-scherm:
heerlijk verslag om te lezen, en wat een prachtig resultaat!
Eigenaar kan trots op deze Blauwe-beauty zijn (en jij op het vele werk wat je erin hebt gestoken!)
Ik denk dat weinig detailers de binnenkant van de achterlichten met een tandenborstel detailen.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior en tembaco