• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford mustang 1966 polijsten

bedankt voor jullie reacties mensen.
ik zal beginnen met prof polish en vervolgens opschalen.

laat jullie wel iets weten :)

Slecht nieuws geen blanke lak.. Wat heeft dit voor consequenties??
Is geen slecht nieuws maar ander nieuws...
Idd licht beginnen met bv prof polish maar Finale (zit ook cleaner in) kan ook geen kwaad om mee te starten.
Je pads/doeken zullen verkleuren en het is zaak om extra vaak je pads schoon te maken.

• Leuk
Reacties: Remke
image.webp
image.webp

Voor en na. 2 hits mezzo wit 1 hit finale zwart.

• Leuk
Reacties: Ferdy
Echt dat verschil was niet normaal. Was echt ongelogen 1 grote poets kras.
Heb alleen kofferdeksel gedaan. Nu even kleine pads bestellen want die randjes zijn verschrikkerlijk.
Mijn pads en doeken zijn rood haha.

Ik moet dus de rest van de auto nog en zal dan meer foto's maken.

De eigenaar was tevredeb en dat telt.

Dus even pads bestellen en weer aan de slag.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: PeterS
Misschien een dom vraagje, maar wat betekent een hits? Is er een forum waarmee ik me kan verdiepen?
Een hit betekent 1 maal een dambordpatroon maken met polijsten. Dan heb je dus een globaal idee hoeveel werk er nodig was met polijsten als iemand meerdere hits moest doen om op het gewenste resultaat te komen.

Greetz

Een hit betekent 1 maal een dambordpatroon maken met polijsten. Dan heb je dus een globaal idee hoeveel werk er nodig was met polijsten als iemand meerdere hits moest doen om op het gewenste resultaat te komen.

Greetz
Mag, Ik wil nog in alle schaamte vragen wat een dambordpatroon is?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Dit en dan ongeveer 3x. Ligt een beetje welk polijst middel je gebruikt.

Hmmm... Ik zie nu ineens vaker voorbij komen dat mensen per hit meerdere malen het dambord-patroon doen. Als ik de machine langzaam beweeg en de korrel de tijd geef om te werken, 1x een dambord doe, dan is het polijstmiddel al aardig transparant aan het worden en doe ik soms alleen nog een tweede dambord op lage snelheid om te finishen. (Afbrekende korrel)

Greetz

• Leuk
Reacties: Sugr_81
I hit is bij mij minstens 3 damborden ;-)
Ik gebruik de D300 van Megs, die moet niet 'afgebroken' worden, kan mee stoppen wanneer je wil.
Stoft ook zeeeer weinig.

OT: hij is ons idd aan't teasen, de schurk!
Werk wat door, zodat wij die foto's van die glimmende showbak kunnen zien!!
:-)

Uhm het resultaat.. Zoveel fotos heb ik niet gemaakt. Maar kijk dat spatbord voor.. Zonder lamp zie je de krassen al..... Hb deze er ook niet 100% uit gekregen maar het resultaat mag er zijn.
image.webp
image.webp
image.webp
image.webp
image.webp
image.webp

En nee motorruimte is niet gedaan haha.