• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Ford Mustang 4.7L V8 1966 (289) Full Detail.

@tembaco is een hele fijne mentor en weet heel veel maar 1 tip, neem een horloge mee want de tijd vliegt daar beneden als je eenmaal bezig bent en aan de praat raakt...als ie die heerlijke waxen eenmaal tevoorschijn haalt is alle tijdsbesef verdwenen:yum
Als je buiten komt ist donker :D
 
@tembaco is een hele fijne mentor en weet heel veel maar 1 tip, neem een horloge mee want de tijd vliegt daar beneden als je eenmaal bezig bent en aan de praat raakt...als ie die heerlijke waxen eenmaal tevoorschijn haalt is alle tijdsbesef verdwenen:yum
Als je buiten komt ist donker :D

Met als kritische kanttekening dat ik het idee heb dat het met deze korte dagen al donker wordt nadat ik m'n eerste kop koffie op heb.. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Altos
@350Z
Dan heb je veel te lang gewacht met je koffie drinken. Maar dan krijg je gewoon nog een kopje koffie hoor of iets fris.
95a04d245be3f15074f03a8107f19e16.jpg
 
Haha chique hoor! Jammer dat ik niet met detailing bezig was toen ik nog twee keer per week praktisch langs je dorp reed..
 
  • Leuk
Reactions: tembaco