Hi,
Omdat ik net als vele met enige regelmaat
onze auto's was en poets. Onze buurman is ook een liefhebber van auto's, en die is wel eens komen kijken. Ondanks dat bv onze 2e auto een corsa is van 12 jaar oud, was hij enorm verbaasd over de staat van de lak 
Hij is zelf liefhebber van oude amerikanen, en heeft nu een Mustang cabrio gekocht om deels op te knappen. En nu heeft hij gevraagd of ik zijn auto wil gaan poetsen. Hij betaald de producten, en ik mag zijn auto een keer een weekend lenen
Ik zeg ja lijkt me leuk, ik heb nog niet eerder een amerikaan gedaan. Denk op het forum zijn er vast wel die dit wel hebben gedaan, en mij wat tips kunnen geven.
Paar foto's van de auto
Ik heb zelf:
Welke producten heb ik bv nodig om al dat chrome mooi te krijgen?
Chrome behandelen:
De DAP 900 die ik heb zit zo,n schijf bij van 8.5cm. Dus kan er gewoon pads voor kopen. Maar hoe zit dat voor chrome? Neem aan dat ik niet een grove pad kan gebruiken.
Is er een speciale pad voor chrome?
Wat voor pasta kan ik gebruiken om het chrome mooi te maken? Of kan ik Professional Polish hier voor gebruiken?
Lak:
De auto is een paar jaar geleden opnieuw gespoten, en de lak ziet er niet zo slecht uit als de meeste die ik zie.
Stappen:
Wassen 2 x
Kleien
Polijsten oranje pad + monello veloce
Polijsten zwarte pad + monello finale
Wassen en drogen
Gyeon prep
Aanbrengen cancoat of colli 845.
Mis ik iets van ^^?
Interieur:
Is leer, dus gebruik mijn huidige spullen.
Ik heb dit in mijn mandje liggen, me twat kan ik dit aanvullen?

Omdat ik net als vele met enige regelmaat
Hij is zelf liefhebber van oude amerikanen, en heeft nu een Mustang cabrio gekocht om deels op te knappen. En nu heeft hij gevraagd of ik zijn auto wil gaan poetsen. Hij betaald de producten, en ik mag zijn auto een keer een weekend lenen
Ik zeg ja lijkt me leuk, ik heb nog niet eerder een amerikaan gedaan. Denk op het forum zijn er vast wel die dit wel hebben gedaan, en mij wat tips kunnen geven.
Paar foto's van de auto
Ik heb zelf:
- DAP900 v3 raffini starts kit
- DDBTBM shampoo
- Geen klei meer
- Born Slippy clay lube refill concentrate
- Senza Acqua Drying Towel 2 x
- 12 MF doekjes 45x45
- Disco Duo applicator pads
- Gyeon prep
- Cancoat
- Colli 845
- Non ferro
- LeatherTech Care Kit
- Natural Look Dressing
- Edgeless Soft Foam Hand Applicator
- Nitril Handschoenen
- Grit Guard+emmer 1 x
- Professional Polish
- Thick Mitt
- Gyeon cure nog een beetje
Welke producten heb ik bv nodig om al dat chrome mooi te krijgen?
Chrome behandelen:
De DAP 900 die ik heb zit zo,n schijf bij van 8.5cm. Dus kan er gewoon pads voor kopen. Maar hoe zit dat voor chrome? Neem aan dat ik niet een grove pad kan gebruiken.
Is er een speciale pad voor chrome?
Wat voor pasta kan ik gebruiken om het chrome mooi te maken? Of kan ik Professional Polish hier voor gebruiken?
Lak:
De auto is een paar jaar geleden opnieuw gespoten, en de lak ziet er niet zo slecht uit als de meeste die ik zie.
Stappen:
Wassen 2 x
Kleien
Polijsten oranje pad + monello veloce
Polijsten zwarte pad + monello finale
Wassen en drogen
Gyeon prep
Aanbrengen cancoat of colli 845.
Mis ik iets van ^^?
Interieur:
Is leer, dus gebruik mijn huidige spullen.
Ik heb dit in mijn mandje liggen, me twat kan ik dit aanvullen?
- Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser Sample - 120ml
€ 7,99
- Liquid Leather Deluxe Kit
Details bekijken
€ 30,99
- PowerCone Polishing Tool
€ 39,99
- Aluminium & Metal Heavy Duty Polish - 473ml
€ 23,99
- Liquid Insulator Wax No. 845 - 473ml
€ 19,99
- Raffini Finale Finishing Polish - 250ml