• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Met welk monello product beginnen bij een krasje

stoomjeauto

Detailing rookie
13 jan 2012
4
0
Hoi,

Met welke pad en product van monello( want daar lees ik veel positiefs over)kan ik het beste beginnen bij minimale kleine krasjes of veegjes?

En als ik dan de specifieke plek met het gekozen product heb gepolijst, want ik neem aan dat het geen probleem is om alleen het beschadigde stukje te bewerken,

moet je daarna dan altijd finishen door het hele deel (bijvoorbeeld hele deur of bumpers of zo) in zijn geheel op te boenen. of kun je dan ook alleen het bewerkte stukje opboenen?

Alle tips zijn welkom

Ik denk dat je beter bent van een heel stuk te finishen. Anders gaat het opvallen welk stuk je gedaan hebt en wat niet. Je kan altijd finishen met finale en een zwarte pad.

ik start meestal met mezzo op wit en evalueer...indien niet ok...doe nog een pas...geen verbetering ga naar Mezzo op oranje....
Finishen met finale op zwart is natuurlijk de max...al merk ik dat mezzo op wit dikwijls al erg mooi finished....ik weet dat dat vloeken is in de kerk....maar kijk zelf maar op m'n corsa : klik