• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

michael0212 stelt zich voor

michael0212

Detailing rookie
25 jul 2010
3
0
goedemiddag

mijn naam is Michael, ben 22 jaar oud en werk als service en onderhoudmonteur in de tuinbouw

mijn grootste hobbie is sleutelen aan auto's. via de ford focusclub ben ik besmet geraakt met het poetsvirus

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
dit is mijn prive auto

van de week me werkbus voor het eerst gepolijst, mooi om te oefenen, en het gaat me goed af al zeg ik het zelf
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
hier de zijkant van de bus welke ik behandeld heb

groetjes Michael

Welkom!

Wel een toepasselijke naam voor een installateur:-" ;)

schippersss zei:
Kan je ook gewoon met die polijst middelen of die stickers heen?

Laatst ook mijn bedrijfsbus gedaan en gewoon de stickers meegenomen.
Knapte er ook nog behoorlijk van op.

Welkom Michael.
Wellicht overbodig, maar wat betreft de stickers: check van te voren goed dat ze allemaal nog goed vast zitten en geen opstaand losgelaten hoekje hebben

nou, alles boven de zwarte strip is erop gespoten, alles eronder is wel gestickerd, de onderkant heb ik handmatig in de glaze en sealant gezet. de bovenkant machinaal gepolijst, in de glaze en sealant

aankomende zaterdag is de focus aan de beurt:love

tuurlijk!:party

gaan nog meer foto's op komen. ga de auto van me vader (suzuki swift), de auto van me moeder (suzuki alto) en de auto van me nichtje (seat ibiza) ook nog doen8-)

michael0212 zei:
tuurlijk!:party

gaan nog meer foto's op komen. ga de auto van me vader (suzuki swift), de auto van me moeder (suzuki alto) en de auto van me nichtje (seat ibiza) ook nog doen8-)

voila sé, ne man naar m'n hart:-)^ (niet verkeerd begrijpen hé....we zien graag show off's van auto's :lol )