• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Microfiber Restorer / Rejuvenator

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.956
193
47
Den Haag
Okee okee, het produkt ooit eens in een vlaag van verstandsverbijstering gekocht bij de concullega van Tim, maar volgens mij werkt elk merk die een soortgelijk produkt voert, hetzelfde.

Ik heb altijd met dit soort produkten: "Yeah right, het zal wel". Ik moet toegeven, het werkt verbazingwekkend goed. 8-())
Het produkt ruikt een beetje naar de Meguiars APC.

Het produkt: (Niet zeuren over loszittende en schuin zittende labels, het produkt wordt per liter verkocht, verdeeld over 2 flessen van 500ml. Ik heb het zelf overgeoten in 1 literfles en de labels overgeplakt w^^w )

Lekker weken in de emmers

Het resultaat uit de emmers 8-o Let wel, ik was de spullen elke keer als ze gebruikt zijn. Je denkt dan dat het schoon is. Het tegendeel blijkt dus waar...

Links het water uit de zwarte emmer, in het midden het water uit de gele emmer, rechts zoals een normaal glas water eruit ziet.

De doeken heb ik daarna uitgespoeld zoals stond in de gebruiksaanwijzing. Daarna alles in de wasmachine op centrifugeren (1400 toeren 2 x ) en toen in de droger gegooid.

Resultaat: Heerlijk zachte doeken met een hoog knuffelgehalte :kissing:

Ik vraag me alleen af hoe vaak je dit produkt zou moeten gebruiken. Elke week, 1 keer per maand, 1 keer per jaar? :weetniet

Patrick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke producten kun je hiervoor dan terug vinden in de webshop? Ik kom alleen deze van pinnacle tegen

https://www.Carclean.com/product/Pinnacle/Micro-Rejuvenator_Detergent_Concentrate_473ml_PIN-620_100799
 
Ik heb het spul hier ook staan.
En gebruik het niet zo heel erg frequent.
Ik schat dat ik het nu 3x per jaar gebruikt heb.
Maar ik moet zeggen. Het werkt wel. Met name dat de vezel weer lekker zacht wordt en omhoog gaat staan.
Wordt tijd dat ik al me doeken maar weer eens in de week zet met dat goedje.
Ik heb het dus eigenlijk nooit gebruikt om mijn doeken ermee te reinigen maar meer gebruikt als onderhoudsmiddel van de microvezels.
 
Prima review Patrick!


Ik heb nu ook even getest met witte (schoonmaak) azijn in de laatste spoelgang (wasverkrachterreservoir). Ik deed dit al bij de 'gewone' was, omdat het er lekker van opfrist en eigenlijk net zo goed (of beter) werkt als wasverkrachter. Met de MF doekjes nog niet eerder gedaan omdat ik niet wist of dit een negatieve invloed zou hebben op het werken hiermee. Dankzij een tip van B.K. op dit forum met vertrouwen geprobeerd, en ik moet zeggen dat het resultaat prima is! De doeken zijn lekker zacht en werken prima.

Ben benieuwd hoe het zich verhoudt tot de Rejuvenator/Restorer (testen we ook nog wel een keer), maar voorlopig is het een eenvoudige en goedkope oplossing om je doeken weer lekker zacht en fris te krijgen!

Klein scheutje in een - schoongespoeld - bakje van de wasverZachter (ja, ik hou me wel in). :p