• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mijn 1e detailing smart for two

jordy

Detailing trainee
28 dec 2010
26
47
Vandaag mijn 1e detailing project op de auto van mijn vriendin.

De stappen plan: Gewassen met 2 emmersysteem, Mothers Wax Genuine Lambswool Wash Mitt en California Gold Shampoo.
Gekleid met California Gold Clay Bar System de velgen niet indien die net van de coater komen.
Gereinigd met California Gold Step 1 Pre-Wax cleane toen in de California Gold Step 2 Sealer & Glaze gezet +velgen.
Als laatste in de wax gezet de auto en de velgen met California Gold Step 3 Pure Carnauba Liquid Wax

De plastic delen in/exterieur met pb trim restorer gedaan.
De rubbers met Meguiars Natural Shine Vinyl & Rubber Protectant gedaan
De motorruimte met een borstel gewassen en pb trim restorer op de plastic delen.
Het dak gedaan met een borstel en groene zeep helaas niet al het groene mos eraf.

Alles met de hand gedaan maar wil met de tijd een dap aanschaffen en oefenen/leren.

Ik heb alleen maar na foto's kunnen maken met de iphone.

smartschoon2-1.webp

smartschoon.webp

smartschoon2.webp

Wat vertekend zo een iPhone zeg!!!!
Lijkt wel een heel klein autotje...

Waanzinnig mooi gedaan man en respect.
Staat mooi naast jouw Panda denk ik.

Bedankt voor de reacties!
En ben blij dat het een beetje gelukt is.

Nou ben ik aan het kijken voor een dap 500/900 stArterskit maar wie kan mij helpen?

ik zou zelf voor de dap900 gaan, net even meer vermogen. Kan soms wel eens handig zijn. Ik heb namelijk een klein beetje spijt dat ik hem destijds niet gelijk heb gekocht.
Zelf vind ik de monnelo reeks er erg prettig bij, maard at is ook afhankelijk van je auto. de SSR reeks kan het ook onwijs goed doen