Van de week heb ik mijn mini collectie binnen gehad van Carclean, en met behulp van aaron225 heb ik een beginners setje gekocht
Dus vanmorgen vroeg begonnen met mijn carclean auto poetsbeurt....
Om half 8 opgestaan en even wat foto's genomen van de auto voor het wassen
Daarna naar de wasbox gereden om de auto met de HD af te spuiten en daarna goed inschuimen (shuimpistool nog niet aanwezig) en daarna nogmaals afspuiten....
Toen naar mijn schoonouders gereden en mijn spulletjes klaargezet...
Sopje gemaakt met de Dodo juice BTBM (4 dopjes op 10 ltr mocht iemand zeggen teveel of te weing hoor ik dat graag)
droog gemaakt met de orange dilerium towel
en daarna mijn aller eerste wax beurt ooit :schaam
wat een werk was dat zeg, met zo'n aplicator de wagen in de wax zetten :|~* en lekker warm al in de morgen
en daarna weer voor de deur neer gezet alwaar de rotzooi van de bomen alweer op het dak zat ]-0
voor mijn doen een bezwete dag en mijn auto ziet er weer zeer netjes uit, althans toen ik hem daarnet langsliep zag ik nog genoeg plekken waarvan ik dacht "mmmm dat kan dus beter" :-b
morgen het interieur doen met de Gliptone cleaner&conditioner....
graag op en aanmerkingen
Dus vanmorgen vroeg begonnen met mijn carclean auto poetsbeurt....
Om half 8 opgestaan en even wat foto's genomen van de auto voor het wassen
Daarna naar de wasbox gereden om de auto met de HD af te spuiten en daarna goed inschuimen (shuimpistool nog niet aanwezig) en daarna nogmaals afspuiten....
Toen naar mijn schoonouders gereden en mijn spulletjes klaargezet...
Sopje gemaakt met de Dodo juice BTBM (4 dopjes op 10 ltr mocht iemand zeggen teveel of te weing hoor ik dat graag)
droog gemaakt met de orange dilerium towel
en daarna mijn aller eerste wax beurt ooit :schaam
wat een werk was dat zeg, met zo'n aplicator de wagen in de wax zetten :|~* en lekker warm al in de morgen
en daarna weer voor de deur neer gezet alwaar de rotzooi van de bomen alweer op het dak zat ]-0
voor mijn doen een bezwete dag en mijn auto ziet er weer zeer netjes uit, althans toen ik hem daarnet langsliep zag ik nog genoeg plekken waarvan ik dacht "mmmm dat kan dus beter" :-b
morgen het interieur doen met de Gliptone cleaner&conditioner....
graag op en aanmerkingen