• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn collectie

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.815
123
48
- Mequiars Washmitt
- Meguiars witte applicator 2x
- Meguiars velgenreiniger
- Meguiars velgenborstel
- Meguiars Watermagnet
- Swissvax apllicators wit en zwart
- Swissvax Car Bath
- Swissvax Cleanerfluid
- Swissvax Cleanerfluid medium
- Swissvax Cleanerfluid strong
- Swissvax Cleanerfluid professional
- Swissvax Pneu
- Swissvax Quick Finish
- Swissvax Claybar
- Swissvax wax Saphyr
- Swissvax wax Concorso
- Swissvax polishing towel
- Swissvax Autobahn Wheel wax
- Swissvax Mechanic Repair
- Fog clear voor de vochtige maanden in het jaar
- Spuit met water car bath voor het kleien
- Autoglym raampolish
- Nog wat producten autoglym
- Diverse badstoffenhanddoeken

Dit ga ik binnenkort bestellen:
- Chemical Guys Miracle Dryer
- Poorboys Quick Detailer (QD)
- All Purpose Cleaner van Mequiars
- Black WOW
- AEG EX 150 excenter
- Polijst pads voor de op de excenter (weet nog niet welke)

Als er nog mensen zijn die tips hebben om mijn collectie uit te breiden dan hoor ik dat heel graag.
 
In plaats van de AEG EX150 excenter te kopen, zou ik gaan voor de DAP500, deze is veel beter geschikt voor detailen, de EX 150 is tenslotte een schuurmachine ;)
 
Ben het helemaal met je eens, maar omdat de AEG ook een schuurmachine is heb ik met een AEG zowel een excenter voor het detailen als een schuurmachine. Of kan een DAP500 ook als schuurmachine gebruikt worden?
Moet zeggen dat ik wel behoorlijk zit te twijfelen over een excentrische schuurmachine en/of een DAP500, maar de AEG en de DAP wordt best wat duur.
 
Is inderdaad wel zo dat je de AEG zowel als schuurmachine als detailmachine kan gebruiken, maar ik zou het toch niet doen. Tijdens het schuren gaat overal stof komen te zitten en dat wil je echt niet op je lak! Je kan wel je best doen om het toestel zo goed mogelijk proper te maken, maar ik zou het toch niet 100% vertrouwen.
 
Probleem met de EX150 is dat er een kap omheen zit met stofafzuiging, dit kan in de weg zitten met detailen. Plus dat de DAP500 door zijn vorm veel meer geschikt is voor detailen. De DAP500 zou je wat mij betreft ook voor schuren kunnen gebruiken, alleen is de uitslag van de DAP500 veel groter dan de EX150 die een instelbare uitslag heeft
 
Ja daar heb je een heel goed punt. Even doorsparen is dan misschien wel de beste optie.

[MOD]quote verwijderd, probeer selectief te quoten, gebruik geen quote als je antwoordt op het laatste bericht ;) [/MOD]
 
Mooie Collectie hoor:cool:

ben ook wel heel nieuwschierig naar de producten van sviswax...beetje duur alleen, maar zal er toch eens van komen ben ik bang;)
 
Mooi collectie hoor! Een echte Swissvax fan, die zie je toch niet zo heel veel!

Ik heb hier trouwens nog een AEG EXE 150 E liggen die ik niet meer gebruik. Machine is 1 keer gebruikt om te polijsten, daarna nooit meer. Bij interesse stuur je me maar een PM! ;)
 
Foto was even offline, maar ik heb de foto verplaatst naar ImageShack staat is nu weer te zien.
 
mooie collectie, zeker dat swissvax spul is zeker niet slecht. Enkel iets te duur voor mij :|~*
 
Mooie collectie.

Net alsof je een advertentie van swissvax ziet. Héél dik, maar héél duur....