• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn ervaring met Gyeon Q² Rim en Q²M Tire

dit treadje bijgelezen...tja ik zal dan te lang gewacht hebben denk ik inderdaad,bij mij ging t erg stroef. ik was vooral ook bang om het er weer af te halen wat ik er net op had aangebracht denk ik. Toen ik voelde dat t stroef ging ben ik gestopt. Als ik t zo lees kan dat problemen geven op plekken waar je het te dik aanbrengt, gelukkig heb ik tot op heden niet ontdekt, geluk gehad dan :ja

Een vraag over de QRim:

Ik heb afgelopen zomer de zomervelgen met QRim behandeld. Nu ik de winterbanden op de auto gemonteerd heb, vraag ik me af wat ik nou het beste kan doen om de zomervelgen voor te bereiden op de zomer 2015. Met de velgen heb ik sinds aanbrengen van QRim 6000 km mee gereden. De velgen laten zich nog steeds erg gemakkelijk schoonmaken.

Mijn vraag; wat kan ik het beste doen? De velgen schoonmaken en een verse laag QRim aanbrengen of toch eerst polijsten vooraleer ik QRim aanbreng?

Als je de mogelijkheid hebt tot polijsten zou ik dat zeker doen, kan je alleen maar meer glans opleveren;)

Velgen reinigen met Non Ferro. Verder lekker niets aan doen. Die gaan nog wel even mee hoor. Zonde om nu al de coating eraf te halen.

@Dibbuz,

Vooraf de velgen ontvetten met de Gyeon Prep. kan geen kwaad voor de coating neem ik aan?

Lijkt me niet maar waarom ontvetten? Na een goede wasbeurt en een beetje Non Ferro is er niets meer nodig.
Misschien een laagje Cure voor wat extra glans en gladheid.

Dibbuz;n406205 zei:
Lijkt me niet maar waarom ontvetten? Na een goede wasbeurt en een beetje Non Ferro is er niets meer nodig.
Misschien een laagje Cure voor wat extra glans en gladheid.

Ontvetten, zodat de hechting beter zou zijn. Maar is zo te lezen niet nodig, scheelt ook alweer :-D