• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mijn G220

koertie

Detailing addict
28 sep 2008
139
65
hey,

dit weekend was in aan een auto bezig.
maar ik vond dat mijn machine soms trager en dan ineens terug wat sneller toeren maakte zonder aan de snelheid te regelen.

ik heb er ongeveer 6 auto's mee gedaan, zou hij nu al stuk zijn?
zouden de koolstof blokjes moeten vervangen worden?

Het zijn zeker niet de koolborstels. Het lijkt er op dat de elektronica kapot is.

Je kan eventueel kijken of het een kabelbreuk is, maar het lijkt me niet.

Succes in ieder geval.

Gr. Evert.

Ik weet niet waar je hem gekocht heb maar ik heb al heel wat berichten gelezen dat het niet echt een geweldige machine is.

http://meguiars.nl/forum/viewtopic.php?t=6093&highlight=220

Gelukkig heb ik een ander merk,ik zou maar je maar een goed laten informeren over deze machine.Misschien toch maar overstappen op een ander merk.
Ik vindt het vervelend voor je. :|
Succes ermee.

Greetzzzzzzzzzzzzzz

eerlijk gezegd... vind ik het ABSURD!
HOE kan een machine van 250 euro.. ZO snel stuk gaan...

laten we hem eens vergelijken met de dap500..
machine heeft VEEEEEL minder last van storingen e.d. (en als er storingen zijn, zijn het kleine dingetjes als backingplate's, uitzondering daar gelaten)
daarbij kost de machine de helft...

sorry hoor.. maar vind de g220.. gewoon afzetterij..

komt ook deels door de nl importeur denk ik.. aangezien de machine in het buitenland bijna hetzelfde geprijst is als de dap.
daarbij kiesen zelfs de mensen DAAR nog voor de dap achtige...

ik had de g220 al effe voor de dap500 uit was. en heb me een beetje laten mee sleuren op het begin en alles van meguiars gekocht.:roll
nu weet ik beter.
zal zien dat ik mijn g220 kan laten maken en terwijl ook uitkijken naar een andere machine.

het is ook niet richting jou bedoelt.. maar meer mijn frustratie richting meg's..
ik bedoel.. jij zit nu met de gebakken peren...

aron147 zei:
eerlijk gezegd... vind ik het ABSURD!
HOE kan een machine van 250 euro.. ZO snel stuk gaan...

Die opmerking is ook niet heel terecht. Ik kan je niet zeggen hoe lang ik de mijne al heb ,maar hij heeft al HEEL wat uren gedraaid ,en ik heb nog steeds geen stukken.

De G220 is al wat langer in de omloop als de DAP ,er zijn er ook een heel deel van verkocht en je leest enkel er iets over als er iets aan is. Over de tevreden mensen (het merendeel) lees je niets.

Ik weet zeker dat de mensen die een foutieve machine hebben gehad ,heel goed geholpen zijn geweest en zonder problemen een goede machine terug kregen.
Als je nog garantie hebt wordt je gewoon geholpen.

Even een quote uit een ander topic...

Peter Jansen zei:
Want ?? Ieder apparaat gaat kapot... Dat is het probleem met spullen. Ze gaan altijd een keer kapot.

Groet, Peter

:-"

Tijd tikt langzaam weg en ik ben heel geduldig... :lol