• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn gekeyede volvo s60

RTC1

Detailing rookie
11 apr 2012
22
0
Dit wordt dus mijn eerste geposte projectje... en het is direct een tamelijk zwaar :)
alle tips zijn welkom ...
Ik ga werken volgens de how-to van tinus! (trouwens prachtig en duidelijk uitgeschreven! thx)

picca's

2012-04-02175402.webp

2012-04-02175321.webp

2012-04-02174944.webp

2012-04-02174928.webp

2012-04-02174855.webp

2012-04-02174827.webp

2012-03-30110200.webp

2012-03-30110146.webp

nu even wachten op 'iets' beter weer :/
greetz

Wat bezielt mensen toch?! Heel veel succes, ik zou het niet aan durven!

Je gaat:

- opvullen
- wetsanden
- polijsten

Of iets anders?

Vincent Vega zei ooit: you do not fuck with another man’s automobile!

Dat zijn inderdaad behoorlijk krassen en veel ook nog. Veel succes ermee, ik heb toen bij mijn vorige auto bijna de gehele auto over moeten laten spuiten.. Ook gekeyed, je vraagt je af wat mensen in hun hoofd halen.

Paulus de Boskabouter zei:
Wat bezielt mensen toch?! Heel veel succes, ik zou het niet aan durven!

Je gaat:

- opvullen
- wetsanden
- polijsten

Of iets anders?

idd dit is wat ik in gedachten heb... zal niet makkelijk gaan... dus alle tips zijn welkom ;)
ben van het principe dat het er zeker niet slechter op kan/gaat worden dus :)

grt

Welke spullen heb je al?
Aan de hand daarvan kan men bepalen wat er nog meer nodig zou kunnen zijn.

Zou je graag helpen maar denk dat de afstand net iets te ver is.

Succes!

heb ik ook eens gehad, van de voorbumper tot de achterbumper bekrast, wat bezielt zulke mensen toch, blijf met je jatten van ander man's spullen af

Woody zei:
Welke spullen heb je al?
Aan de hand daarvan kan men bepalen wat er nog meer nodig zou kunnen zijn.

Zou je graag helpen maar denk dat de afstand net iets te ver is.

Succes!

afstand is idd tamelijk al is die wel nog te doen ;)
https://forum.Carclean.com/cc_postst13559/De-kleine-collectie-van-RTC1.aspx
dit zijn men producten
nu de s60 eens wassen zie, zodat ik zie wat er nog allemaal aan scheelt dan kunnen we volgende week beginnen (mits goed weer... :s)

greetz en thx

Ongelofelijk dat iemand zoiets kan doen.
Mocht de dader van zo'n actie gepakt worden, ff met een stanleymes over z'n smoel een paar strepen maken.

Ik hoop dat je hiervoor bij de verzekering aan kan kloppen want om dit soort krassen te herstellen kom je echt uit bij spuitwerk. Uiteraard kan je proberen deze krassen op te vullen, te wetsanden en dan te polijsten maar helemaal wegkrijgen is bijna onmogelijk.

Iig heel veel sterkte en succes.

Crimeee wat een krassen,hoop dat het wat te herstellen is.

Als ik iemand betrap op het bekrassen/beschadigen van andermans spullen....pfff laat ik maar niks zeggen,je zal me zo ook wel begrijpen gok ik.

Succes.

Vadebo zei:
Ongelofelijk dat iemand zoiets kan doen.
Mocht de dader van zo'n actie gepakt worden, ff met een stanleymes over z'n smoel een paar strepen maken.

Ik hoop dat je hiervoor bij de verzekering aan kan kloppen want om dit soort krassen te herstellen kom je echt uit bij spuitwerk. Uiteraard kan je proberen deze krassen op te vullen, te wetsanden en dan te polijsten maar helemaal wegkrijgen is bijna onmogelijk.

Iig heel veel sterkte en succes.

hey,

hiervoor kan ik niet bij de verzekering aankloppen geldt enkel bij omnium en dat is mijn wagen niet meer (ondertussen bijna 6 jaar oud)...

groetjes

Verschrikkelijk zeg om je auto zo aan te moeten treffen.
Heel veel succes met de aanpak, daar zul je wel wat uurtjes voor moeten reserveren.
Hou ons op de hoogte van je vorderingen

Mooie collectie al:-)^

Wat ik nog mis :-"
De pads geel, oranje, wit, groen, rood/zwart
(of moet hier over heen hebben gelezen ;-) )

Goed ontvetten ook tijdens het polijsten zodat je precies kan zien hoe ver je nog moet :-b

Maar qua spullen gaat het wel goed komen:-)^

alvast veel succes gewenst met deze moeilijke opdracht :-)^
ik weet toch niet wat sommige mensen bezielt om iemand
anders zijn bezittingen zo te beschadigen ]-0
zo een mensen zouden ze zelf eens met een scherp mes moeten bewerken }:)w
grtz johan

Woody zei:
Mooie collectie al:-)^

Wat ik nog mis :-"
De pads geel, oranje, wit, groen, rood/zwart
(of moet hier over heen hebben gelezen ;-) )

Goed ontvetten ook tijdens het polijsten zodat je precies kan zien hoe ver je nog moet :-b

Maar qua spullen gaat het wel goed komen:-)^

Wit groen en zwart heb ik ondertussen en denk dat ik heel binnenkort een volgend bestellingetje ga plaatsen :D
grtz

}:)w nee man, dit begrijp ik niet,
en dan waarsschijnlijk uit jaloezie omdat de krasser geen werk heeft en zelf geen s60 kan betalen... pfff hoopje zielige mensen,
veeeeel geluk met het opvullen(je neemt het blijkbaar nog goed op?) als je iets nodig hebt kan je me altijd pm'en(ik woon in antwerpen , niet ZO ver om ff een handje toe te steken he, of een bepaald productje dat je niet in je collectie hebt te komen brengen volgende week donderdag vrijdag zaterdag heb ik verlof :-) )

Acc_Focus zei:
}:)w nee man, dit begrijp ik niet,
en dan waarsschijnlijk uit jaloezie omdat de krasser geen werk heeft en zelf geen s60 kan betalen... pfff hoopje zielige mensen,
veeeeel geluk met het opvullen(je neemt het blijkbaar nog goed op?) als je iets nodig hebt kan je me altijd pm'en(ik woon in antwerpen , niet ZO ver om ff een handje toe te steken he, of een bepaald productje dat je niet in je collectie hebt te komen brengen volgende week donderdag vrijdag zaterdag heb ik verlof :-) )

De eerste nacht heb ik geen oog dichtgedaan ('s avonds pas gezien) maar ja ze zijn er nu op dus kan er maar het beste van maken he... allesinds bedankt voor je hulp en zal niet twijfelen om je te sturen! Geweldig foum is dit!!