• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier! Volvo S60 T5 Red Fusion~

Smaak is uiteraard zo persoonlijk als het maar kan zijn ;) Als het mijn auto was geweest zou ik de logo's en letters laten zitten en zilver laten. Gezien de spiegelkappen, raamomlijsting en details in de bumpers glanszwart zijn (waar deze zaken bij veel merken standaard zilver/chroom zijn) zou de rand van de grille in glanszwart het geheel afmaken imo. Het volvo logo in het zwart vind ik echt geen gezicht.

Mee eens. Ik zou dan ook het logo met rust laten en alleen kijken naar de omranding. Misschien nog tot het logo, maar zeker niet het logo mee zwart.

Dit vind ik als voorbeeld wel netjes wat betreft de gril.

F091C159-398B-4B93-BFB3-4394229C8C51.jpeg


Prachtige auto zo'n S60, misschien wel de mooiste sedan op de markt. En juist ook in deze kleur, die alle andere kleuren in mijn optiek overtreft. Ik heb nooit begrepen waarom de Polestarversie niet in deze kleur verkrijgbaar is. Zo is het namelijk een eyecatcher, met volgens mij ook wel een tijdloos design, want er zitten niet al te veel overbodige frutsels op.

Ik zou mij zelf niet zo storen aan de chroomkleurige grille-omlijsting, omdat er met de wielen, logo's en uitlaatsierstukken nog meer zilverkleurige accenten zijn. Alles zwart maken zie je veel bij Duitse merken, persoonlijk vind ik dat zelden een verbetering. In het geval van de S60 zijn er foto's te vinden waarbij niet alleen de grille-omlijsting maar ook het logo zelf zwart is gemaakt, dat is een goed voorbeeld waarbij het naar mijn smaak al too much is.

Elke keer dat ik naar de auto loop is het een big smile wanneer ik hem zie. Vooral wanneer die net schoon is en lekker staat te glimmen.
Ik wilde hem ook alleen in deze kleur! Er is nog een blauwe variant die ook erg strak is, wat ik nog zou overwegen als het niet anders kon.. de rest is wat mij betreft een beetje saai.

Wat een geweldige wagen zeg, al zo vaak het interwebs afgestruind naar exact deze specs!

Hou hem schoon!

Geen beloftes, maar doe zeker m'n best :D
 
  • Leuk
Reactions: damianw31
Welkom! Je hebt je wel een dikke T5 uitgezocht! Standkachel zie je ook niet veel hier in NL maar dat is wel een leuke optie hé! Mooi dat je hem goed wilt onderhouden!
 
  • Leuk
Reactions: Cloudie
Super dikke Volvo! Ik vind dit ook een van de mooiste sedans die er momenteel rond rijdt. Mooie kleur en zeker als hij net gewassen / gepolijst is!! Wees er zuinig op :cool:
 
  • Leuk
Reactions: Cloudie