• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn naam is Colin en ik rij een A3 sportback

Co2288

Detailing addict
10 jun 2013
8
60
Hallo Allen,

Ik ben Colin, 25jaar oud en ik kom uit NH.
Ik rij een Audi A3 sportback uit 2005.

Een tijdje geleden zag ik in "Fifth Gear" een fragment over een detailer en sindsdien heb ik mij erg verdiept in de materie en nu ben ik om!
Ik heb besloten om hier zelf mee aan de slag te willen en heb 2weken terug mijn eerste detail spulletjes besteld.
Gezien de spullen die nodig zijn heb ik ervoor gekozen om de eerst de spullen te bemachtigen om mijn auto veilig te kunnen wassen en drogen.
De rest zal spoedig volgen :).

Ik ben de komende tijd zeker vaker te vinden op het forum gezien de grote hoeveelheid informatie hier.

Groetjes Colin

Welkom Colin.
Leuk om te lezen hoe je er zo bij bent gekomen om je te gaan verdiepen in deze hobby.
Veel plezier alhier gewenst.

Welkom, een beginner net zoals mij. Ik lees dagelijks even het forum door en hoop zo rond 1 juli mijn dap 900 power pack te bestellen.

(1 juli is m'n verjaardag)

Welkom bij de club Colin, Veel plezier met het lezen en informeren in een extreme verslavende hobby!

Foto's van auto's zijn wij dol op :love
Show je je mooie audi even ;)