Men koopt een setje velgen die er op het eerste gezicht aardig uitzien.
Toch als een waardig amateur detailer zijnde, ga je ze toch schoonmaken
Binnenkant ziet er bij het begin zo uit:
Men neme de inmiddels onmisbare X factor, o nee iron X
En nog een beetje
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
En na een behandeling met
Dodo juice lemon
Wasbenzine voor de plakkertjes (ruim aanwezig)
Megs bug en tar remover (niet zulk geweldig spul, maar het is de enigste teer verwijderaar die ik heb)
APC
EXP
Wheelwax
Bold & Bright
krijg je dus dit:
En ondanks dat jullie deze nog veel voorbij zien komen ook een foto van de voorkant
En nu wil ik dus ook een cone om de velgen goed te kunnen polijsten, er zitten wat kleine krasjes op die er vast uit zullen gaan. Maar na bijna 3 uur te hebben geprut (en nu nog 3 banden te gaan) vond ik het wel genoeg :schaam
O ja, en het plastic plaatje in het midden heeft wat beschadigingen. Dit type velg gaat dus open met 1 schroefje waarachter ook het ventiel zit. Blijkbaar is men een aantal keer uitgeschoten met het sleuteltje :weetniet
Toch als een waardig amateur detailer zijnde, ga je ze toch schoonmaken
Binnenkant ziet er bij het begin zo uit:
Men neme de inmiddels onmisbare X factor, o nee iron X
En nog een beetje
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
En na een behandeling met
Dodo juice lemon
Wasbenzine voor de plakkertjes (ruim aanwezig)
Megs bug en tar remover (niet zulk geweldig spul, maar het is de enigste teer verwijderaar die ik heb)
APC
EXP
Wheelwax
Bold & Bright
krijg je dus dit:
En ondanks dat jullie deze nog veel voorbij zien komen ook een foto van de voorkant
En nu wil ik dus ook een cone om de velgen goed te kunnen polijsten, er zitten wat kleine krasjes op die er vast uit zullen gaan. Maar na bijna 3 uur te hebben geprut (en nu nog 3 banden te gaan) vond ik het wel genoeg :schaam
O ja, en het plastic plaatje in het midden heeft wat beschadigingen. Dit type velg gaat dus open met 1 schroefje waarachter ook het ventiel zit. Blijkbaar is men een aantal keer uitgeschoten met het sleuteltje :weetniet
Laatst bewerkt door een moderator: