• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mijn plantenspuit loopt telkens dicht

evdzwet

Detailing rookie
25 nov 2011
17
0
Nee, dit is geen topic over groen. Sinds begin dit jaar maak ik gebruik van Meguiar's Professional Wheel Brightener en dat heb ik volgens de opgave verdund. Alleen na 2 of 3 x inspuiten (ongeveer 1 tot anderhalve maand) dan kan ik de plantenspuit (verschillende herkomsten geprobeerd) weggooien, omdat er dan alleen nog lucht uitkomt. Ik begin er langzamerhand een beetje gek van te worden.

Heeft iemand soortgelijke ervaringen en heeft die wel een oplossing gevonden.

Gebruik de zoekfunctie ;) Maar goed hier nog een keer:

1. je gebruikt een plantenspuit voor chemicaliën, daar is ie niet voor gemaakt, logisch dat hij er mee gaat stoppen.
2. Zelfs de chemical resistant sprayers stoppen er mee na een tijdje, maar dan zijn ze niet kapot, maar Wheel brightener droogt op als kristallen en deze verstoppen de sprayer, Oplossing is al vaak gegeven: de sprayer na gebruik doorspoelen met warm water.

Mea maxima culpa. En ik had nog wel de forumregels gelezen. Bedankt in ieder geval.