• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn vrouw begrijpt me niet....

casperpeek zei:
Bij Staples kan ik hem niet vinden op de site, heb wel een andere gevonden voor de liefhebbers.

38,70 incl. verzenden, lijkt me niet te duur!

http://www.handig.nl/product/%252F%252Fhandig%252Fnl_NL%252Fcategories%253C%257Bhandig_klusgereedschap%257D%252Fcategories%253C%257Bhandig_klusgereedschap_5c41%257D%252F20.0%253Cnettoprijs%253C40.0/secondid,04_3253561939686/Mobile-Work-Center-2_in_1.html

Hij staat er toch echt:

http://www.staplesofficecentre.nl/facilitaire-producten/gereedschap/workcentre-mobile

Heb me alleen vergist is de prijs. Is € 29,99 i.p.v. € 29,95.

Hartelijke groet,
Kees.
 
Twee weken geleden heb ik bij de Gamma met deze stanley in mijn handen gestaan. Ik was alleen bang dat mijn flessen er niet rechtop in konden staan. Als ik het zo op de plaatjes zie past dit wel. Misschien toch maar eens naar office center rijden :-"
 
thavipah zei:
... Als ik het zo op de plaatjes zie past dit wel. ...

Als ik het mij goed herinner zijn het de PB samples.....
Dus de grotere flessen passen mogelijk niet.
Overigens blijft het een mooie oplossing, zeker voor zo'n prijs.

Hans
 
Ook de detailer flessen van meguiars?
Die heb ik namelijk en als die niet passen dan moet ik toch uitkijken naar een ander koffer, heb hem nog niet besteld omdat ik moet wachten op dat pasje van staples office center.
 
Meguiar's Professional - Generic Dispenserfles (leeg) - 355ml past er prima in.

Zo uit mijn hoofd passen er flessen tot een hoogte van ong. 30 cm. Kan dat vanavond nog wel even nameten als daar belangstelling voor is.

Hartelijke groet,
Kees.
 
De detailer flessen zijn ongeveer 34 cm, dat gaat dus net niet passen ben ik bang.
Als je het even zou willen meten dat zou fijn zijn dan weet ik 100% zeker of ik die ga halen of toch moet doorzoeken voor een andere.
 
Mijn Meguiar's detailerflessen zijn 23 cm hoog. Er passen flessen in tot ong. 30 cm hoog.

Hartelijke groet,
Kees.
 
Ik bedoel de detailer flessen van de APC, Glasscleaner, Super Degreaser e.d.
Bedankt voor de info, moet helaas toch verder kijken dan voor een ander koffer.
 
Leuk deze koffer voor verplaatsingen te doen of als je zuinig moet zijn op gebied van ruimte :cool:
Voor mezelf minder van toepassing, denk da ik makkelijk 5 koffers kan vullen.

Alvast mooie producten heb je verder:ja
Wees gerust want mij snappen ze thuis ook niet meer als ze al de producten zien staan.