• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

milieuvriendelijke (basis)kit?

Leer Leeft, zeg ik altijd. ;) Alleen voeden wanneer het nodig is, betekent dat je het vies laat worden en laat droog worden. Het voeden zorgt ook voor bescherming.

De Natural Look is een prima dressing, maar gebruik dit in het interieur. Water kan inderdaad een dingetje zijn.
 
  • Leuk
Reactions: ldwn
Overigens opties aan bezien mbt. foamgun. De moeite om te kijken voor een foamgun in combinatie met tuinslang (vb. detailpro foam king 300), of ook toch nog een eenvoudige hogedruk aanschaffen? Type foamlans en keuze foam staan los van elkaar veronderstel ik.
Kan je overigens niet een foamgun standaard in een washbox aansluiten?
 
Ik probeerde de ''detailpro foam king 300'' te Googlen en te YT'en, maar vond eigenlijk maar (snel) één video. Zoals verwacht ziet dit schuim er veel te verwaterd uit en heeft geen geen tijd om te plakken. (<-- Moet wel blijven plakken zodat het genoeg tijd heeft om te kunnen werken)

In mijn opinie gaat er niks boven een HD + foamlans om een goed pak foam te creëren. Een vrij goedkope HD + een goede foamlans zoals de Monello - Lancia kan al genoeg zijn. (Uiteraard speelt waterhardheid een rol)

Een foamgun in een waxbox zou betekenen dat je toegang hebt tot een kraan waar je een tuinslang op kan aansluiten.