• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mini Cabrio Cooper Works

Sharif

Detailing addict
22 jul 2012
125
62
Daar ben ik weer...

Nadat ik dus gisteren de BMW 1 M gedaan heb, stond vandaag de Mini op het programma, ben maar eens begonnen met wat voor-foto's:

P7290247.webp

P7290248.webp

P7290253.webp

P7290255.webp

Zo, als eerste maar eens de wielen schoongemaak en de banden ontvet:

P7290257.webp

Daarna de auto netjes gewassen en gedroogd en begonnen met kleien, wat een vervuiling kwam er van die lak af (en ja, weer met nieuw stukje klei begonnen, dit was alleen van de voorbumper:

P7290271.webp

Nadat, de hele auto was gekleid, netjes afgespoeld.
En ja hoor, het afplak werk...en wat een werk...

P7290274.webp

Ook deze auto had maar heel weinig gereden, 11.000 km, dus krassen waren er geen tot bijna geen te bekennen, toch de hele auto eerst behandeld met de Mezzo op wit en dan hebben we weer meer glans:

P7290273.webp

P7290275.webp

P7290283.webp

Daarna, de auto in de Finale op groen gezet...zowaar nog meer glans, zie hieronder de foto van de Jeep (die net gewassen was) in de lak van de Mini:

P7290284.webp

P7290285.webp

De auto weer afgewerkt, op bekend recept, de trims gedaan met Meguiars Trim-detailer, ramen netjes gemaakt, en de eindresultaatfoto's:

P7290286.webp

P7290287.webp

P7290288.webp

P7290289.webp

P7290290.webp

P7290291.webp

P7290295.webp

P7290296.webp

P7290297.webp

De volgende auto van hun, die aan de beurt is, word echt een mega-klus. Moet van binnen en van buiten grondig gedaan worden, dus trek daar maar een compleet weekend voor uit, gaat om deze tank --> De BMW X6M:

29072012190.webp

Zo, weer genoeg gedetailed deze week... volgend weekend maar eens een weekendje aan het gezin besteden :-d

Tof karretje. In British Racing Green zeker?
Heerlijke reflectie op de Cooper gebracht Sharif.
(ik zie toch nog een zichtbaar kenteken op de Mini, niet alleen op jouw eigen auto)

Ik zag in het verslag van de oranje M1 je lijstje met de komende projecten. ik zie allemaal (bijna) nieuwe auto's, maar je houdt er ook nog een aantal als verrassing. Zitten daar misschien ook lekkere oudjes bij?

Dammmm , wat moet jij een saai leven hebben zeg.Iedere keer weer van die bakken doen.

Als je het een keer zat bent.......:lol

Maar wat een mooi resultaat weer zeg :-)^

@ Blackpassat: Ja, zitten ook oudjes bij.

Zoals bv een compleet gerestaureerde BMW E9 3.0 CSL. En die is ******** mooi ! 8-())

wist je dat er van de: S, john cooper works, cabrio maar 15 van in NL rond rijden :rules