Mac verzoek van @Timm even een mini review van de wowos sealant vs een aantal tegenhangers.
Gekozen Voor een aantal sealants welke ik in het assortiment heb. Hieronder een korte review:
1. Wolfgangs deep gloss paint sealant 3.0
Goed geschud maar toch het gevoel dat hij niet helemaal gemengd uit de fles kwam. Klein beetje op de foam
Applicatie en zeer dun kunnen opbrengen. Half uurtje laten vuren en toen afgenomen.
2. wowos paint sealant
Wederom goed geschud echter ook hier een niet lekker gemixt geheel. Toch kunnen aanbrengen via foam applicator. Aanzienlijk dikker dan de dgps welke opdroogt tot wittige droge substantie. Afnemen was ok, hoewel ik het idee had dat hij niet geheel goed afgehaald kon worden (licht waasje)
3. dodo juice future armour
Persoonlijke favoriet. Mega makkelijk aan te brengen en af te nemen. Zonder cure tijd opbrengen en afnemen.
gladheid:
By far de dgps mooi glad resultaat, daarna de future armour en dan de wowos.
beading:
Zie hieronder de foto’s.
wolfgang
wowos
Ddj fa:
conclusie
Voor nu vond ik de Wolfgang deep gloss paint sealant wat mij betreft het prettigst qua resultaat. Ook al was de beading niet helemaal optimaal.
Wowos was ook maar niet enorm om over naar huis te schrijven.
ddj is in principe snel en gemakkelijk droog en nat te gebruiken.
Gekozen Voor een aantal sealants welke ik in het assortiment heb. Hieronder een korte review:
1. Wolfgangs deep gloss paint sealant 3.0
Goed geschud maar toch het gevoel dat hij niet helemaal gemengd uit de fles kwam. Klein beetje op de foam
Applicatie en zeer dun kunnen opbrengen. Half uurtje laten vuren en toen afgenomen.
2. wowos paint sealant
Wederom goed geschud echter ook hier een niet lekker gemixt geheel. Toch kunnen aanbrengen via foam applicator. Aanzienlijk dikker dan de dgps welke opdroogt tot wittige droge substantie. Afnemen was ok, hoewel ik het idee had dat hij niet geheel goed afgehaald kon worden (licht waasje)
3. dodo juice future armour
Persoonlijke favoriet. Mega makkelijk aan te brengen en af te nemen. Zonder cure tijd opbrengen en afnemen.
gladheid:
By far de dgps mooi glad resultaat, daarna de future armour en dan de wowos.
beading:
Zie hieronder de foto’s.
wolfgang
wowos
Ddj fa:
conclusie
Voor nu vond ik de Wolfgang deep gloss paint sealant wat mij betreft het prettigst qua resultaat. Ook al was de beading niet helemaal optimaal.
Wowos was ook maar niet enorm om over naar huis te schrijven.
ddj is in principe snel en gemakkelijk droog en nat te gebruiken.
Laatst bewerkt: