• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mito's bescheiden begincollectie

Mito

Detailing addict
18 mrt 2012
109
65
Voila hier zijn de pics van mijn noobiecollectie :)

enjoy !

-Monello Lavara
-Meg's Gold Class Car Wash
-Quick detailer
-Perl (met dank aan carclean voor dit kado)
-Ultimate Compound
-Meg's Gold Class Premium Liquid Wax

-Valma Wheel Clean
-Iron-X
-Schoonmaakazijn
-Gollit Nano Plus
-Gollit Diamant Kunststoffpflege
-3m tape

-12 Monello Peluche Verde doeken
-2 Meg's Suprine Shine MF doeken
-Meg's Water Magnet
-Monello Senza Acqua
-2 Meg's Soft Foam Applicator Pads
-2 Meg's MF Even Coat Applicator Pads
-Meg's MF Wash Mitt

-2 Monello White Polishing CCS Euro Foam Hand Applicator
-2 Monello Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator
-Monello kleidoosje met Meg's klei
-Monello MF Sponge (voor onderkant auto)

-5 Action MF Zemen
-Cheap Rasta Wash Mitt voor deursponningen en koffer
-Wheel Whoolie Medium 30cm
-2 Carclean.com emmers van 19L met Scratch Shields (deze staan niet op de foto's)

Het stelt niks voor tov de collectie van velen hier maar je moet toch ergens beginnen zeker? ;-p

Hehe je bent niet alleen met een beginnerscollectie hoor! Maar je hebt wel al aardig wat producten bij elkaar! Die Iron X staat ook nog op mijn lijstje! Hoor ik veel goeds van :P

Net mijn beschermlaag gaan strippen met zeep van de waxbox zodat ik straks na het wassen van de wagen kan polijsten.
En onderweg een tussenstop gemaakt voor een flesje rain-x ! We hebben dus weer wat erbij.

:party

Iron-x ga ik vandaag voor de 1e maal gebruiken. De geur is inderdaad als rotte eieren, maar ik vind het niet zo sterk ruiken binnenshuis. Er blijft geen geur hangen ook niet. Dus buiten zal het allemaal wel meevallen.

Voor het wassen van de MF doeken, af en toe een scheutje schoonmaakazijn in het wasverzachterbakje doen is blijkbaar goed voor de doeken. En het ontkalkt ook dus :-)