• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MiTo's eerste detailbeurt

Surreallistic

Detailing addict
5 sep 2009
178
65
vandaag met het 1e ECHTE voorjaarszonnetje de spulletjes er maar weer eens bijgepakt. Geen full detail kunnen doen, pas om 13.00 uur begonnen. En Bella is nog bijna hagelnieuw, dus echt swirls zijn er niet.

Gebruikt:

- "foamen"/afspuiten met de HD in de wasbox om de hoek
- SuperDegreaser voor de banden
- Mothers Tirebrush
- Wheelcleaner (met dank aan zuidwest10)
- EZ DetailBrush (errug handig ding!)
- 2 emmers
- Dodo Born to be Mild
- Meg's washandschoen
- tuinslang
- droogdoeken
- PB's Clay
- PB's Spray 'n Wipe
- Nattys Blue
- WheelSealant
- PB's Bold n Bright

Genoeg geluld. Foto's willen we zien (klikken voor groter exemplaar)

Hoe vies was ze dan? Nou.....
IMAG0081.webp

Geen foto's van tijdens detailen, maar wel van erna :-b

nicknameless
IMAG0082.webp

IMG_0106.webp

IMG_0107.webp

IMG_0113.webp

IMG_0110.webp

IMG_0117.webp

IMG_0115.webp

IMG_0118.webp

IMG_0119.webp

Super auto!!!! Mijn pa heeft er ook eentje sinds 3 weken. Wat voor motor heb jij? Mijn pa heeft de 120 pk benzine. Echt een heerlijke wagen.

En de foto's. Gemaakt in Zeeland toevallig?? Echt een mooie plek om foto's te maken.

Gemaakt bij de Westkaap in Westkapelle. had eigenlijk bij de vuurtoren willen staan, maar gelet op de vakantie )lees± duitse invasie' was dat niet mogelijk.

Dit is de 135 pk MultiAir met Turbo in centenario uitvoering. Oei oei oei, als die in de D/stand gaat is het echt een beest hoor.

Surreallistic zei:
Gemaakt bij de Westkaap in Westkapelle. had eigenlijk bij de vuurtoren willen staan, maar gelet op de vakantie )lees± duitse invasie' was dat niet mogelijk.

Dit is de 135 pk MultiAir met Turbo in centenario uitvoering. Oei oei oei, als die in de D/stand gaat is het echt een beest hoor.

Ga je hem nog een Squadra kuurtje geven? Is wel aan te raden hoor. Gaat er op vermogen (pk en NM) en handling erg op vooruit.

Ik heb me pa al zo ver dat ie het wel gaat doen:-b

Het zag er al zo zeelands uit. haha.

dannydehert zei:
Mooie glans en leuke foto's! :-)^

Inderdaad een leuke motor die 1.4 turbo (ligt ook in mijn abarth 500) :ja

FF helemaal mega offtopic, op het punto forum heb ik een kleine discussie over een Fiat 500 Ferarri nogwat. Zo'n 180 pk 500 die dik 50.000 euro kost. Jij als 500 abarth rijder moet die auto waarderen waarschijnlijk. Maar wat vind jij nou van die prijs? Ik vind het nogal wat voor een fiat 500..... Het is deze: http://link.marktplaats.nl/421128843

Wel een leuke auto hoor. maar doe mij dan maar een 500 Esseessee. Die kost de helft.

Altijd genieten een Alfa. Super dankbaar kleurtje ook! Mooie glans!
Alleen je foto's zijn niet erg detailgericht in je showoff. De leesbaarheid gaat stukken vooruit als je ze 800x600 of 1024x768 uploadt.

@Kawouter:
De Tributto Ferrari is mooi, maar eigenlijk wel veel te duur. Het blijft een Abarth, maar dan gewoon met nog een andere tuning van de chip en een Monza-uitlaat en flappy-panel gearbox. Maar als je dan afweegt welke andere auto's je allemaal kan kopen voor 50000 euro, is de keuze snel gemaakt... ;)
De Abarth 500 SS is ook al prijzig, maar als je op zoek gaat naar even snelle wagens moet je toch steeds meer dan 20000 euro neertellen. :ja

Mooi resultaat, mooie auto en heel mooie kleur.

Ik heb de foto's van mega-klein even aangepast naar de optimale grootte. Ziet er dan een stuk beter uit, niemand hoeft door te klikken naar Photobucket en in je topic zelf toont het meteen een stuk beter en overzichtelijker.

Bedankt Tim. Volgens mij staan ze allemaal al groot nu.
Ik had ze juist kleiner gelaten omdat de laatste x toen ik dat niet deed ook zijwaarts moest scrollen om de foto te zien. Wilde dat voorkomen.

Bedankt allemaal voor de complimenten. En als iemand een goed alternatief voor photobucket heeft, graag! Originele zijn namelijk 4MB per foto.

Ik kan wellicht je hulp nog wel 's gebruiken voor onze Punto. Zag net dat die wat gebladderde lak op het dakl had en een stipje roest. Ik heb zonder meer de grovere middelen niet.