• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MiTo's eerste detailbeurt

Mooie detail en dito auto.. Maar heb toch wat te zeuren over de wielkasten. Deze zijn nog niet helemaal schoon aan de binnenzijde. Dit is echter alleen zichtbaar als je vanaf de zijkant een foto maakt. Verder niks te klagen.

Groeten,

Robert

Voor Alfa's raad ik trouwens aan om een C.Quartz behandeling te overwegen. Dana heeft naar een Alfa gekeken en ik heb kennis mogen maken met de schitterende, maar o zo zachte, lakken van de auto's die daar in de showroom stonden.

Voor het behoud van je lak en het gemakt van swirl-arm wassen, is een CQuartz behandeling geen overbodige luxe voor dit soort auto's.

Ome Robert zei:
Mooie detail en dito auto.. Maar heb toch wat te zeuren over de wielkasten. Deze zijn nog niet helemaal schoon aan de binnenzijde. Dit is echter alleen zichtbaar als je vanaf de zijkant een foto maakt. Verder niks te klagen.

Groeten,

Robert

Zeikers heb je altijd :lol
Maar eerlijk = eerlijk, die heb ik niet meer meegenomen. Was zonder meer geen full detail. Tiet te kort!