• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

M'n Leon FR

Nutske

Detailing chief
24 nov 2008
140
93
36
As, België
Hoi alle,

Heb vorige week m'n nieuwe Seat Leon SC FR in ontvangst mogen nemen na drie lange maanden wachten !
motorisch heeft ie een 1.8 TSI met DSG versnellingsbak.

Heb hem ook al snel z'n nodige behandeling gegeven.

- Geclayed met dodo supernatural clay samen met Poorboy's S&W
- de paar krasjes hier en daar verwijdert met een DAP 900, monello yellow pad en monello mezzo
- Chemical guys glossworkz glaze (uitgeleend van een vriend)
- twee lagen autofinesse powerseal
- afgetopt met dodo juice supernatural 2.0 wax

velgen zijn grondig gereinigd en gesealed met poorboy's EX-P (bij gebrek aan een velgensealant)
banden gedaan met poorboy's Tire dressing Gel

een paar foto's :

2dag6xf.webp

sbstnp.webp

of94xz.webp

jt5l6b.webp

209gldg.webp

14k8by8.webp

ejj1g9.webp

Dodo supernatural aan het curen :)
e7nl10.webp

lak close up :
70crhs.webp

Schitterende auto zeg! Mooie platen ook, vooral die op de brug.

Schitterende foto's zeg !
Ik vermoed dat de eigenaar aanzienlijk wat ervaring heeft in de fotografie, ik wil de topicstarter van harte uitnodigen vaker zijn foto's met ons te delen :ja
Verder een sportieve uitstraling !

Mooie auto, dit model is er echt op vooruit gegaan. Ook het interieur is veel volwassener geworden.
Zo'n shot op die brug heb ik op het volvo-forum ook al voorbij zien komen, die plek is zeer geliefd volgens mij.

Gefeliciteerd met de nieuwe auto. En inderdaad echt een mooie auto! Ik zou hem graag ook willen hebben!:D Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk