• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mobiele versie?

Op de Windows PC voor het inloggen de bleke (mobile?) versie
In mijn profiel geen knoppen te bekennen
Na inloggen weer normaal. Straks in de trein ff de iPad proberen

Edit: Wifi en NS, net zo snel als de Fyra (of hoe dat ding mag heten)
Via de telefoon krijg ik de gewone versie in Safari

Toch even mijn vraag plaatsen hier.
Sinds een dikke maand ben ik overgestap van iOs naar Android. Bevalt me meer dan goed, echter nu kan ik als ik met mijn telefoon op het forum zit wel berichtjes typen, maar ik kan ze niet plaatsen.
Uiteraard ben ik wel ingelogd. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik vind het juist wel makkelijk om af en toe is via de telefoon te reageren.

Wat geeft die aan dan? Of kan je de knop 'plaatsen' niet vinden?
Dat laatste had ik dit weekend het geval, maar dat kwam gewoon doordat het toetsenbord over de onderste stuk van de pagina zat. waardoor leek of die knoppen weg waren. rofl

Alle knoppen zijn zichtbaar, maar ik kan 'drukken' tot ik een ons weeg. Er gebeurd dan gewoon niks.,

Even getest (forums zit ik toch liever op mn notebook) maar geen enkele last, en werkt goed qua keuzes/forum e.d.
(Ik heb de pagina's standaard op 100% zicht staan)

[Android 2.3.6, Samsung Advanced gt-i9070 toestel]

Met andere sites geen last?

Nope, geen last.
Heb een Sony Xperia Z met de allerlaatste Android versie.
Dan maar op de laptop ;)

Maaike als je je browser "liggend" bekijkt heb je er dan ook nog last van?

Heb namelijk dezelfde uitdaging. En bij mij werkt de plaats knop wel liggend maar niet staand.x-]