• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello - Faro geschikt voor buiten (bewolkt)

Gunlock

Detailing chief
28 mrt 2019
104
85
Goedemiddag allemaal,

Ik ben van plan om mijn auto met de hand te polijsten (Menzerna spullen). Nu heb ik een witte auto (non-metallic) en vraag ik me dus af of een inspectie lamp goed gaat werken als het middag is (zonnig/bewolkt).

Zat zelf te kijken naar de Monello - Faro
 
Een inspectielamp zoals de Faro gaat zeker helpen. Dit omdat je de lichtbundel kunt beïnvloeden (Focus), er simpelweg een bak licht uit de Faro komt en de kleurtemperatuur is anders dan zonlicht/daglicht. (Neem wel de accu bij de Faro. ;) )

Als je meer info wilt over andere inspectielampen en dergelijke, dan zou ik even de zoekfunctie gebruiken. Er zijn vele topics en sommige gaan erg ver qua informatie. (Merken/ervaringen/etc)
 
  • Leuk
Reactions: Gunlock
@dennisdennis-12 zekers :)

Het hoeft niet perfect te zijn, maar de diepere swirls wil ik graag weg hebben. Heb zelf geen toegang tot een box of garage dus machinaal polijsten is voor mij een no go.
 
Dat is het vervelende van in een appartement (3 hoog) wonen :(

Als ik het perfect wil hebben dan laat ik het liever doen