• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello-First things First

Pascal.Be

Detailing rookie
29 mrt 2016
26
15
51
Runkst City
Nieuwe doeken, washandschoenen, ze zien er allemaal prachtig uit bij aflevering.
Zoals de meeste wel weten lijkt het me belangrijk ze niet direct nieuw te gebruiken.

Omdat foto's meer zeggen dan wat uitleg... daarom dus.

Monello Piccolo Nero
Vanuit de verpakking +- 4 uur laten staan in lauw water

2poe9hg.webp

Monello Peluche Verde

2nlajvk.webp

Monello Senza Acqua Piazza
Monello Thick Mitt

55hvls.webp

Klaar water

1z671g7.webp

Jep, daarom zijn worden doeken vooraf nog wel eens in (schoonmaak)azijn te weken gelegd.

Bij de bovenstaande doeken was het mij inderdaad ook bekend dat deze afgeven. Ik was ze daarom apart. Althans, witte doeken sowieso apart en doeken als de Peluche Verde en Picollo Nero's gooi ik bij elkaar.

Een was/weekbeurt met Micro-Restore zorgde al voor veeeeel minder afgeven.

Greetz

Mij maakt niet veel uit dat afgeven.. Senza aqua is nu mooi licht groen haha kan er niet wakker van liggen als ze maar doen wat ze moeten doen.

• Leuk
Reacties: Ferdy en StijnV
Ik ben er inderdaad ook achter gekomen na de eerste keer wassen... Een Verde bij een paar witte geeft hele leuke limoen groene doeken... Maakt het voor de werking wat uit als ze verkleurd zijn?

Deze doeken worden allemaal geproduceerd in een fabriek dat vol contaminaties hangt.
Anders gezegd, deze doeken worden onder een zekere vorm van vervuiling verpakt.
De foto's zijn hierin wel heel erg duidelijk :idea:

Met een nieuwe kleur afgevende gecontamineerde doek over je vers gepolijste lak wrijven :mask:
De horror :cold_sweat: HORROR :scream::scream:

;);):cool:;);)