• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido Maart 2012 Knallers

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
Monello Ibrido: 2 nieuwe varianten!

De Monello Ibrido is een handgemaakte hybride wax uit het premium segment. Bovendien ook nog eens de mooiste met een handgedraaide aluminium pot en het beukenhouten kistje!

Binnenkort krijgen we een zeer gelimiteerde hoogglans versie van de Ibrido Lucidare: er zijn maar 20 potten geproduceerd. Verkoopprijs € 190,- en op=op, bestelbaar vanaf 1 maart.

Op veler verzoek zal de Ibrido ook beschikbaar komen in een normale kunststof pot (200ml). Verkoopprijs € 89,99, bestelbaar vanaf 1 maart.

Om de uitbreiding van de Monello Ibrido familie te vieren, bieden we in de maand maart de drie Ibrido's met korting aan:
Ibrido Edizione Limitata van € 175,- vóór € 135,-
ShowProdImg.ashx?id=101976&o=true&f=d.jpg


Ibrido Edizione Limitata Lucidare van € 190,- vóór € 150,-
ShowProdImg.ashx?id=102209&o=true&f=d.jpg


Ibrido Hybrid Car Wax van € 89,99 vóór € 80,99
ShowProdImg.ashx?id=102187&o=true&f=d.jpg


Bovendien krijg je in de maand maart bij aanschaf een Limited Edition een kortingsvoucher van 25%, geldig voor de aanschaf van de Ibrido in de kunststof pot. Deze voucher kan tot het einde van 2012 verzilverd worden. Hiermee is de normale versie van Ibrido aan te schaffen voor maar € 67,50!

Bovendien krijg je ook nog een Peluche Verde (t.w.v. 4.99) en een Edgeless applicator (t.w.v. 1.75) bij alle Ibrido's!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
even ter info: staat monello ibrido maart 2011 knallers


mooie aanbieding, kriebelt wel echt nu!!
 
als ondernemer doet het pijn om zoveel korting te geven..

vandaar dat je 't waarschijnlijk onderbewust getypt hebt zodat het snel achter de rug zou zijn haha
 
Klopt het dat (zoals in de nieuwsbrief vermeld stond) ik, als eigenaar van een niet uit te spreken editie van de Ibrido, een kortingsbon krijg voor een simpele zielen pot (plastic) ??

Nummer 250/250 blijft onaangeroerd, maar de wax zelf trekt wel erg... Vandaar mijn vraag.
 
Ja :)
krijg je in de maand maart bij aanschaf van een Limited Edition Ibrido een kortingsvoucher van 25%, geldig op de aanschaf van Ibrido in de kunststof pot. Deze voucher kan tot het einde van 2012 verzilverd worden. Hiermee is de normale versie van Ibrido aan te schaffen voor maar € 67,50!
 
Ik bedoelde inderdaad de zin van Jeroen.
Herinnerde me zo iets.

@ Danny,

Ik heb de Ibrido destijds vanaf dag 1 gereserveerd. Was niet van plan om nog een dure pot te kopen....
 
Klopt, de voucher wordt volgende maand verzonden naar iedereen met een Limitata.
 
Mmm, ik heb eigenlijk wax genoeg, maar deze aanbieding maakt het me wel lastig.... 8-o

Zeeeer interessant! :)^