• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido of Wolfgang Fuzion?

Pinomerta

Detailing rookie
3 nov 2009
73
0
Beste forumgenoten,

Ik heb min of meer een luxeprobleem. Ik heb de afgelopen tijd heel wat waxen verzameld o.a. van Meguiars (M16, Gold class), PB (Natty's), CG (Pete's) en van Dodo (o.a. skull candy supernatural etc.). Ik sta nu op het punt om één van beide bovengenoemde waxen aan te schaffen. De Wolfgang stond al heel lang op het lijstje maar nu gooit de Monello weer alles in de war :-b

Dus mijn vraag aan jullie, welke zouden jullie kopen? Allebei is nu even geen optie by the way...

tanx voor het advies

Ik had hetzelfde probleem en heb gekozen voor de Monello.

Ik geloof echt in die producten.

Toen ik wat geld had om de wolfgang aan te schaffen kwam Monello met deze was, dus heb ik die besteld. :love :love

Wil je het gelijk gebruiken > Fuzion
Wil je een exclusieve > Monello Ibrido

Fuzion is uiteraard op zijn manier exclusief (tot je het op e-bay vindt)
Monello Ibrido kan je ook gewoon gebruiken (ga ik ook doen)
Sommigen vinden dat laatste zonde.

Kies en ga sparen ... :-"

Hans

De keuze voor een wax is puur persoonlijk, we kunnen je alleen onze mening/ervaringen geven.

De Fusion heeft zich in de afgelopen jaren ruim bewezen, de Ibrido nog niet.
Bij de Fusion zit een gratis refill-certificaat, Ibrido niet.
Ibrido is een nieuw soort hybrid, Fusion is een "normalere" wax
Ibrido is de laatste nieuwe ontwikkeling, Fusion is er al een tijdje.
Fusion ruikt heerlijk, Ibrido (nog) geen idee.
Ibrido is een limited edition van 250 stuks, Fusion :weetniet

Maar waarom schaf je de wax aan: Voor de heb of voor het gebruik?
Wat verwacht je van de wax?
Wat je ook kiest, het is jouw beslissing en niet die van ons.

Ik zat met hetzelfde dilemma en heb ze toen maar allebei besteld :-d
Wordt nog moeilijk kiezen zo, supernatural, fuzion of toch maar de ibrido erop smeren?......

Tanx voor jullie reacties!

@ketoembar: ik geloof ook in de producten van Monello, dat zijn over het algemeen toppers!

@redcat: je hebt helemaal gelijk, exclusief is ie zeker (althans vooralsnog) ;-)

@surfingwizzkid: ik heb de waxen voornamelijk om te gebruiken. Echter moet ik nog heel wat auto's detailen wil ik met de volgende aan de slag gaan. M.a.w. hij is nu even voor de heb...

@rogierv12: :-b tja het is inderdaad af en toe inderdaad een dilemma... overigens moet ik de supernatural ook nog uit de verpakking halen :schaam

@ Paulus: layeren :lol

Resumé: het wordt de Monello. Jullie inzichten hebben me over de streep getrokken! :cool

Persoonlijk heb ik voor de Fuzion gekozen.
De wax is heerlijk om in te smeren. En wanneer je bv het dak in de wax hebt staan en je hebt daarvoor al bv de achterzijde behandeld kan je die gaan uitwrijven (dat betekend het hoeft niet lang in te trekken):jippie

Ik vind het echt een perfecte wax. Hiervoor wel eens producten van Swissvax gebruikt maar de Fuzion (het klinkt raar) is zeker niet minder. (persoonlijk)

Voorlopig stap ik dan ook niet van dit geloof af ,^^

Tja, ik vond het best nog een lastige. Uiteindelijk denk ik dat de Monello qua exclusiviteit een pré heeft. De fuzion is er in ieder geval niet in een oplage van 250... De Monello moet zich daarentegen nog wel gaan bewijzen maar daar heb ik alle vertrouwen in. :ja

Tja, domme vragen bestaan niet maar ik ga een poging doen: als je de Monello niet gebruikt om te waxen...wat doe je er dan mee?

In de Kast??

Mooi setje toch, SN2.0 Woodie, Fuzion met een kistje en de Monello....

SN2.0 en Fuzion kan je na gebruik nieuwe kopen als die op is, Monello is dat nog maar de vraag....

Ooit komt er hier ook een vitrine (staan ze mooi opgeborgen, en gebruik ik ze toch nog)

En de Monello wax, komt daar ook in, en ja, ook ga ik die gewoon gebruiken, het presenteerd gewoon zo leuk :love