• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido -Pure Hybrid Car Wax-

PeterDorr

Detailing addict
1 jun 2009
56
65
65
Gisteren eindelijk mijn potje binnengekregen.
Het opbrengen was zoals verwacht uitermate simpel, al zaten er wel wat (voor mij) vreemde schilfertjes in maar die hebben geen invloed op het resultaat.
Na 15 minuutjes even uitwrijven et voila, daar kun je toch naar blijven kijken????

grtz,
Peter

ps. het allerlastigste was het om het potje stil te krijgen op mijn motorkap. Die was door de was zo verschrikkelijk glad geworden dat het kistje er steeds dreigde af te glijden.:lol

AM2.webp
AM1.webp

Dat heb je niet goed gedaan hoor...
Zet hem hier maar een maandje voor de deur, dan doe ik het nog wel even voor je opnieuw (wel de sleutels achterlaten). :lol

Alle gekheid op een stokje; mooie wagen, met een heerlijke glans. :-)^

Nice.

Maarre, leg voortaan een doek onder de kist. Stel dat ie toch gaat glijden.....

- krassen op de motorkap ondanks de viltjes onder de kist, stel dat er een zandkorrel onder zit
- pot wax ligt op de grond
- aluminium beschadigd

;)

RedCat zei:
Dan heb je te lang gewacht met bestellen w^^w

grrrrr}:)w
Ik mocht niet voor 1 maart bestellen, dus precies op 1 maart besteld hoor! Maar nog niet leverbaar en zo.
Dus als iemand anders hem al veel eerder heeft ontvangen dan ga ik met plezier eens even een "kopje thee" bij onze vriend Tim drinken :rules

Oeps, nou zie ik het, de Lucidare. Tja dan kon het niet anders.
Als de Healey weer rijdt kom ik graag een keer kijken ....