• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello klei met andere merk clay-/detailspray

Pawiro

Detailing rookie
14 jan 2012
4
2
Hi all,

Ik wil binnenkort (lees z.s.m.) een eerste aankoop doen waarbij ik ook klei wil aanschaffen. De klei set van monello is niet op voorraad, en de detaillingspray ook niet. De klei is échter wel op voorraad. Is het mogelijk om de klei te mixen met een andere merk spray, en wat zijn jullie ervaringen ermee? En is het überhaupt wel aan te raden?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

-edit-

Of kunnen jullie mij ook een andere kleiset aanraden misschien? Ik heb goede dingen gelezen over Mothers Wax kleiset gelezen, maar deze schijnt vrij zacht te zijn. En ik ben bang dat mijn wagen toch een goede schoonmaak beurt kan gebruiken (Cordoba uit 2001, en nooit echt wat aan gedaan).

Hey hallo,

Ik heb zelf prima ervaringen met de losse klei van Monello (Dolce Verde) en de veelzijdige detailerspray van Poorboys World (Spray&Wipe)

Deze combi is wat ik meestal adviseer bij een starterskit i.v.m. de goede ervaringen en prijstechnisch.
De klei is voor mij persoonlijk hard genoeg om vervuiling aan te pakken en zacht genoeg om geen marring te veroorzaken.
Zo ook de detailerspray die je als claylube kan gebruiken en bovendien voor veel andere doeleinden. (Detailerspray/claylube/ramen/kunststof/etc)

Greetz