• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Lavare - Verpakking

Fellow

Detailing guru
17 sep 2021
128
128
Goedemiddag allen,

Sinds een tijdje heb ik een 500ml fles Monello Lavare. Nu zou één pompje 2ml moeten bevatten. Na meerdere metingen kom ik op een gemiddelde van 1,3ml per pompje, nogal een verschil. Zijn meer mensen bekend met dit probleem?

Daarnaast ervaar ik regelmatig dat het pompje nalekt terwijl hij al dichtgedraaid zit. Hierdoor heel mijn detailbag onder de zeepsporen . Na de eerste keer dacht ik dat ik wellicht vergeten was om 'm goed dicht te draaien, maar toen ik er op ging letten bleef het pompje lekken.

Over de shampoo zelf ben ik verder prima tevreden.
 
Na nadruiper herken ik wel, maar dat is eerder shampoo dat nog in het tuutje blijft hangen.

Qua afmeten, zelf doe ik dat eigenlijk niet, ik doe het meer op "gevoel".
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RoyR
Inmiddels is dat hele pompje uit elkaar gesprongen... Zonde zeg... Waarschijnlijk door mijn verwoede pogingen om het lekken alsmaar te stoppen.

20220414_145030.jpg

Zelfs na dichtdraaien, checken en afspoelen trof ik 'm ten derde malen aan met een druiper.
 

Bijlagen

  • 20220414_144759.jpg
    20220414_144759.jpg
    137,4 KB · Weergaven: 61
De laatste slag van het pompje (ook andere merken pompjes) maak ik boven de emmer en als dat kan dan draai ik m gelijk dicht
Wel opletten met inknijpen van de fles, als er druk op blijft bij het sluiten lekt het eerder. Net als bij temperatuur verschil
 
  • Leuk
Reactions: Fellow en Dibbuz
Ik zal binnenkort even langsrijden in Berkel, dat was ik toch al van plan om wat nieuwe spulletjes te kopen.

Gelukkig lijkt het er op dat het aan mijn exemplaar ligt aangezien zich hier geen anderen melden met soortgelijke problemen.