• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Lavare shampoo

Is het misschien wel een optie om de shampoo in liter flessen te gaan leveren? Dat is twee keer zo veel en hebben de veelgebruikers onder ons toch hetgeen wat ze willen.

Daarnaast zag ik net de prijs en moet ik zeggen dat ik het geen goedkope shampoo vind.

Zeer tevreden van deze shampoo kan niet vergelijken want ben nog niet zo lang over gestapt naar handmatig wassen
Deze had ik bij men eerste bestelling en mits ik niet beschikte over producten voor binnenkant van wagen
Heb ik dus deze shampoo ook gebruikt voor dashboard , was eigenlijk zeer tevreden over resultaat:party

Mvg st508

Timon zei:
Is het misschien wel een optie om de shampoo in liter flessen te gaan leveren? Dat is twee keer zo veel en hebben de veelgebruikers onder ons toch hetgeen wat ze willen.

Daarnaast zag ik net de prijs en moet ik zeggen dat ik het geen goedkope shampoo vind.

Deze shampoo moet je ook niet puur gebruiken :-b

Deze shampoo gaat heel lang mee als je de dosering in acht neemt valt de uiteindelijk prijs reuze mee:rules

Kost je nog geen Euro per keer om te wassen! (uitgaande van emmer van 15liter en je houdend aan de aangegeven dosering)

Timon zei:

Een liter zal er niet komen. Met een 500 ml flesje, kun je ongeveer 315 liter maken en is dus goed voor 20 a 25 wasbeurten en voor velen is dat genoeg voor een jaar.

Per wasbeurt is de Lavare niet heel duur en daar gaat het om, naast dat het topkwalitiet is natuurlijk.

Hierbij wil ik mijn ervaring delen m.b.t. de Lavare shampoo.

Allereerst ben ik enorm verslingerd aan Poorboys Shampoo en wilde eigenlijk niets anders.
Mede hierdoor had ik op dit forum over deze nieuwe shampoo al eens geroepen "Lamaarvaren".
Uiteindelijk heeft Dana mij over de streep getrokken het toch eens te proberen.
Kwam ook dat ik producten van Poorboys bestelde die nagenoeg overeen kwamen met hetgeen in de Monello Wash & Clay Set zat en door de packagedeal wel goedkoper was.

Gister voor het eerst de shampoo gebruikt omdat de Poorboys op was.

Mijn ervaring is dat deze shampoo zeer zuinig in gebruik is mede door de doseerpomp van het flesje. Al met al haal je er meer wasbeurten uit dan een liter Poorboys.
Geur is aangenaam en bij het prepareren van de emmers geeft de shampoo geen overdaad aan schuim wat ik zee prettig vind.

Vervolgens de auto gewassen met de Monello Washmitt. Ook een superproduct.
Bij het wassen onstaat een zeer "lobbig" schuim en voelt de oplossing tijdens het wassen goed glad aan. Zeer prettig.
Het onstane schuim houdt zeer lang stand en ondanks dat de auto niet extreems vuil was, heb ik de indruk dat deze een goede reinigende werking heeft.
Nadat de auto werd afgespoten, deze gedroogd en bleef er geen waas op mijn donkere lak achter.
Denk dat het wel van groot belang is niet over te doseren om een waas te voorkomen.

Ben eigenlijk best wel enthousiast geworden over deze shampoo.

Tenslotte de auto snel in de Collinite 845 gezet en weer een hele mooie glans.

Carclean, nogmaals bedankt voor het attenderen op de package-deal

Na de aankoop van mijn nieuwe auto ook een bezoek gebracht aan de Carcleanwinkel.

Daar o.a. de Monello Lavare aanbevolen gekregen. Daarvoor alleen met Turtle en Mer producten gewassen en gepoetst.
Maar deze shampoo heeft eigenschappen die de eerder gebruikte producten niet hebben. In combinatie met de Monello Washmitt lijkt het wel of je met je hand over de lak glijdt.
Heb de auto nog niet heel erg vuil laten worden dus kan nog niet beoordelen wat het resultaat dan is. Vanmiddag voor de tweede keer gebruikt.

Toch een minpuntje: het handige dosseerpompje is na twee keer gebruiken al kapot gegaan.

Uiteraard niet de bedoeling, stuur even een mailtje naar informatie at carclean punt nl en we regelen een nieuw pompje.

Je moet er ook niet met een hamer opslaan hoor. :lol
Maar met de service van cc gaat dat zeker goedkomen.

Vanmiddag een nieuw pompje bij post aangetroffen. Zo dat is nog eens (snelle) service zeg! Waar maak je dat tegenwoordig nu nog mee.

Van de week wat over en weer mail gehad n.a.v. nog een vraag over een kleiset van mijn kant. Ook weer snel beantwoord. Dus dat kriigt t.z.t. ook een vervolg. Ga me daar eerst over inlezen op het forum.