• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello of Auto Finesse

Deebo

Detailing addict
6 mrt 2014
93
55
Ik had de vloeibare carnauba wax van Mothers besteld, op zich goede wax, maar voor mij niet goed genoeg,
dus ik wil nu een duurdere bestellen, maar ik twijfel tussen de Ibrido van Monello en de Spirit van Auto Finesse,
beiden zijn ongeveer 80 euro, iemand ervaring met beide?

Hij moet zo lang mogelijk blijven en zo hard mogelijk glanzen :D de monello is iets beter dan de auto finesse dan denk je?

deebo! bekende naam..:-D met de spirit van auto finesse heb ik geen ervaring, maar de ibrido van monello is echt een aanrader! ik gebruik hem nu en ben zeer tevreden.:-)^hij verwerkt lekker soepel, en poetst fijn uit. ik heb hem in 2 dunne laagjes aangebracht. na elke wasbeurt neem ik het grote deel water met een drying towel af, om vervolgens met goede microvezeldoeken en wat perfetto detailerspray de hele auto droog te maken. nu na een aantal wasbeurten is de beading en sheeting nog net zo sterk als net na het aanbrengen van de ibrido.:jippie

Zoek de verschillen tussen de waxen en je weet wat je kunt verwachten en dus ook welke keus je zou kunnen maken. ;)