• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello of ?

Sharif

Detailing addict
22 jul 2012
125
62
Goedemiddag,

Ik heb bij mijn aankoop van een DAP 900 fles Monello Mezzo + Monello Finale gekregen.
Nu heb ik daar dus een tijd lang meegewerkt, mooi spul, maar sta altijd open voor verandering.
Deze zijn dus bijna op.

Wat kunnen jullie mij aanbevelen, om nu eens te proberen?

Gr. Sharif

Een van de weinige dingen die ik niet afwissel: Monello serie werkt gewoon echt super.

ik gebruik nog steeds de inizio en mezzo maar de finale is bij mij vervangen door 3M Ultrafine ( donker blauwe dop 50383) omdat deze mooier en makkelijker finisht dan Finale op donkere lakken.

In combi met de blauwe pad van 3m echt een top combo. De rest van 3m heb ik nog maar 1 keer mee gewerkt en de eerste indruk was goed maar op basis daarvan kan ik niet beslissen of het beter is.

Ik heb dus ook Inizio / Mezzo / Finale van Monello. Qua glans zijn ze zeker goed, vind alleen dat de krassen er niet altijd even goed uitgaan, ook niet als ik de zwaarste combi pak die ik heb (inizio op pad geel).

daar heb ik geen problemen mee, het is zwaar genoeg voor mij. Absoluut voldoende correctie. Het enige wat in mijn optiek strakker kon is het finishen en daar heb ik nu wat voor gevonden in de vorm van 3M. Dat bevalt me tot nu toe erg goed. Ook mbt verwerking.

Gebruik je wel eens een wolletje ?

@Shariff Dan wellicht toch eens een PRO900 aanschaffen met bijbehorende cursus. Of wat wetsanding voorzichtig gaan proberen.