• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Raffini Inizio Forza Cut 6/5 Gloss 2.5/5 vanaf morgen te leveren!

Als dit een verdekte ZOEKT EN GIJ ZULT VINDEN prijsvraag van Tim was, dan heb ik denk ik bij deze (een nieuwe fles Inizio Forza compound) gewonnen?
Yippie!!!!:-"

Vergelijking:

Monello Raffini Inizio Forza Compound - 500ml

Website Carclean.com
Cut 6/5
Gloss 2.5/5

Afbeelding sticker op fles:
Cut 5/5
Gloss 1.5/5

======

Geloof zonder meer de omschrijving van Tim, maar sticker en omschrijving spreken elkaar tegen.

Aficior

Dennis121 zei:
das de sticker van inizio die je ziet!!!
en niet de sticker van Forza dus (gok ik :P)

Klopt. Ik heb gisteren ook een fles Forza gekocht. De stickers van de Forza zijn nog niet klaar. Vandaar dat er nu nog een sticker van de Inizio opzit.
Maar de Forza heeft meer cutting factor dan de inizio. Dus even een stift pakken en op de fles schrijven.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Middelste Monello fles is de forza uitvoering met tijdelijke sticker :-d

Voorlopig hebben we besloten om de Inizio sticker te blijven gebruiken voor Forza met daarop een stickertje: Forza 'Better Cut - Better Finish' zoals je ook in mijn starttopic ziet. Wolfgang doet het vaak ook op die manier.

Jammer, doet eerlijk gezegd een beetje afbraak aan het zeer verzorgde uiterlijk van de monello reeks. Maar ik zal er geen fles minder om bestellen...;)

Paulus de Boskabouter zei:
In elk geval niet met de DAP. Dibbuz zou mijn 80 doe met de rotary, maar omdat de afstand te groot is en het waarschijnlijk meer als een dag werk in zit gaat Eelco het doen!

Ik kom dan ook even buurten Paulus8-)

Ik wil best eens wat regelen voor een minimeet bij ons, maar we zijn gesloten op zondag, dus dat zal ik wel even moeten overleggen...
Het lijkt me sowieso niet handig om dit te combineren met een detail.

On-topic: ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Inizio. Zal hem binnenkort eens meebestellen.