• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Zelf ben ik erg te spreken over de Delirium. Inmiddels heb ik er nu 2 waarvan er 1 al een kleine 2 jaar oud is en sinds aanschaf wekelijks wordt gebruikt.

Als deze straks versleten is dan is de kans wel groot dat er een Senza Acqua voor in de plaats komt omdat ik altijd open sta voor iets nieuws alhoewel ik me wel afvraag hoe lang deze doek "wit" zal blijven ;)

Je loopt altijd het risico om eens een miskoop te doen. Zelf heb ik dit met de Supernatural droogdoek gehad. Ik ben een huge Dodo fan maar die doek is zelfs het in de brand steken nog niet waard]d~^

Ben ik niet helemaal met je eens, ik heb een paar weken geleden ook mijn objectieve (negatieve) mening gegeven omtrent de in mijn ogen te harde clay en daar is destijds door verschillende CC crewleden netjes en onderbouwd op gereageerd met een aantal tips.

Ik heb daarna ook gepost dat het voor mij zelfs na hun tips nog steeds niet werkte en daar heb ik ook geen enkele negatieve reactie op gehad.

Overigens ken ik ook genoeg mensen die wel erg te spreken zijn over de clay en het is hier al vaker gezegd : zoveel mensen zoveel wensen.