• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ach, koop gewoon die senza aqua droogdoek en kijk zelf wat je ervan vindt. Dat zijn ook de kosten niet, en als je vrijdag gezellig een oliebolletjes meepikt kost die nog maar € 14,00 tjes.Mijn eerste gevoel bij de senza aqua was ook niet je van het. Maar goed is iets nieuws dus ik gooi ook niet gelijk de droogdoek in de ring. Ik heb 3 deliriums en laatst een vrij nieuwe gebruikt en die droogt ook nog niet als een ''gebruikte''. De eerstvolgende keer als ik de auto was probeer ik de sensa aqua weer. Gaat vast wel goedkomen. Ennuh de mijne is ook niet echt wit meer, maar daar kan cc niets aan doen denk ik. ;)

Ze hebben gezocht naar een droogdoek die net iets beter is dan wat er in de markt te koop is en dan is het ook logisch dat ze hier achter staan.

De andere doeken zijn ook lekker zacht, de Bianco vind ik persoonlijk wat te groot en de Verde is voor mij ideaal. En lekker zacht of had ik dat al gezegd.