• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Wash mitt zwart door Meguiars Tire Gel

Niels87

Detailing addict
12 dec 2015
24
63
36
Hallo,

Ik heb de banden van de auto ingesmeerd met Meguairs Tire Gel. Dunne laag aangebracht en goed uitgesmeerd. Na een dag nogmaals nagelopen met een doek.

Na ongeveer 3 weken na het aanbrengen heb ik de auto gewassen. Tijdens het wassen van de velgen werd mijn Monello Wash Mitt zwart. Deels door de band te raken. Nu krijg ik deze niet meer goed schoon. In de wasmachine geweest met Tornado middel.
Heb ik wat fout gedaan met aanbrengen van de tire gel? Of hebben meer mensen dit probleem?

Alvast dank.
Foto van de wash mitt:
FDBC5218-63E3-4E4F-BBF7-6B9CAB1F9390.jpeg
 
Met de washmitt is niets mis mee, deze lekker gebruiken voor de vuile klusjes zoals de velgen.

Voor de lak zou ik een nieuwe of een andere gebruiken.

Overigens zien mijn washmitts er ook niet meer stralend wit uit, maar ze doen nog wel hun werk.
 
Ik gebruik dezelfde mitt voor alleen de banden, en deze is ook niet meer schoon te krijgen. Is dus wel normaal.
 
Dank voor de reacties.
De mitt wordt ook alleen gebruikt voor de velgen. Voor de lak heb ik een andere.
Fijn dat ik deze mitt nog kan blijven gebruiken. Toch zal ik bij de volgende bestelling een nieuwe bestellen als reserve.