• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Zou mooi zijn als het een spray is die te vergelijken is met spray and wipe....want die is altijd vlot uitverkocht.

En de Perfetto is binnen, duurt even, maar dan heb je ook wat.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

https://www.Carclean.com/product/Monello/Perfetto_Detailer_Spray_500ml_MPD0105_102103

Misschien een domme vraag hoor, maar is monello van carclean zelf? Misschien krom verwoord, maar neem aan dat jullie me wel begrijpen :P

Ik heb een vraag over de Spruzzo inspection spray. Het is mij niet duidelijk of dit product NOODZAKELIJK is om resten polijstmiddel weg te krijgen of is het louter een inspectiemiddel. Maw: kan ik ook gewoon de MEZZO/Finale afnemen zonder dit middel als ik niet inspecteren wil. Graag jullie ervaring en mening...

Met de Spruzzo verwijder je alle olieen uit polijstmiddelen van de lak die eventueel krasjes kunnen opvullen en ze dus verbergen. Ook is het beter omdat een wax/sealant betere hechting heeft en dus langer blijft zitten.

Het is dus niet verplicht om te gebruiken maar wel beter ;)

Wouter B zei:
Met de Spruzzo verwijder je alle olieen uit polijstmiddelen van de lak die eventueel krasjes kunnen opvullen en ze dus verbergen. Ook is het beter omdat een wax/sealant betere hechting heeft en dus langer blijft zitten.

Het is dus niet verplicht om te gebruiken maar wel beter ;)
Kijk, dat bedoel ik. Als de wax door Spruzzo langer houd valt dit product bij mij onder noodzakelijk. Geldt dit trouwens ook als je na het polijsten de auto opnieuw gaat wassen?

Schrijf je reactie...